- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تخصیص سه هزار تن قیر برای فرودگاه پارس آبادمغان

به گزارش مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند افزود: این مقدار قیر در نشستی که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم به دستور وی و با قید فوریت تخصیص یافته و مطابق قول وزیر و معاونش به زودی تحویل خواهد شد.

نماینده پارس آباد و بیله سوار با تاکید بر لزوم تحویل فوری قیر لازم برای توسعه و بازسازی باند فرودگاه قبل از شروع زمستان، ابراز امیدواری کرد با پیگیری های مستمر شاهد اجرایی شدن دستورات وزیر و شروع پروازهای فرودگاه پارس آباد مغان باشیم.
برومند ادامه داد : با پیگیری های مسوولان و موافقت شرکت فرودگاههای کشور برای بهسازی تاکسی وی و اپرون اخذ شده و به زودی با تکمیل عملیات باند اصلی و پاویون تشریفات فرودگاه، این مجموعه بتواند به خدمت رسانی به مردم منطقه بپردازد.
وی ادامه داد: با توجه به تصویب لایحه منطقه آزاد در خطه مغان توسط کمیسیون اقتصادی مجلس و اقدامات و تلاش های بنده و همکاران در مجلس در پیشنهاد دو فوریت این لایحه، با تصویب نهایی لایحه مذکور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، فرودگاه پارس آباد به عنوان یکی از نیازهای اصلی منطقه آزاد تجاری و صنعتی، به گسترش و ارتقا نیاز خواهد داشت.

به گفته وی با مذاکرات صورت گرفته برای این منظور طرح لازم تدوین و اعتبار مورد نیاز برآورد شده است که در دستور کار سال آتی قرار دارد.

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "تخصیص سه هزار تن قیر برای فرودگاه پارس آبادمغان"

#1 Comment By علی رضا ارژنگی On 2015/10/01 @ 11:21 ق.ظ

خداوند متعال به همه دست اندر کاران دلسوز و مردان عمل گرا و خدمت گزار مردم در سراسر کشور عزیزمان ایران همیشه سر بلند و سر افراز به ویژه در سطح استان ودر منطقه همیشه سر سبز خطه دشت مغان توفیقات و خدمت رسانی بیشترعنایت فرماید انشاالله ، اخیرا حرکت های خوبی از سوی مسوولان استانی ودر راس آن دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل ،احمدی فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان و برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به ویژه برومند نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد مغان و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ، کمال الدین پیر موذن و میر قسمت موسوی نمایندگان شهرستانهای اردبیل و گرمی در مجلس شورای اسلامی در به تصویب رساندن و ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در شمال استان ( منطقه مغان ) در کمیسیون اقتصادی مجلس و اخذ امضاء به بیش از ۵۲ نفر از نمایندگان سایر استانهای کشور در این خصوص ودر جهت حل ، مشکلات مردم و بخصوص برای حل مشکل بیکاری جوانان تحصیل کرده دانشگاهی سعی تلاش می کنند خداوند متعال به همه این بزگواران صحت ، سلامتی و سر بلندی مرحمت نماید.و در خدمت به مردم این خطه از میهن اسلامی را جزء برنامه های اولویت دار با توجه به استعدادها ، قابلیت ها و پتانسیل های خدادادی و منحصر بفرد که در شهرستان وجود دارد.اقدامات لازم و جدی بعمل آورند. در خاتمه تخصیص ۳ هزار تن قیر از وزیر راه و شهر سازی برای ادامه عملیات بهسازی و توسعه فرودگاه پارس آباد مغان که با تلاش و پیگیریهای نماینده مردم شریف شهرستانهای پارس آباد مغان و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان پارس آباد مغان صورت گرفته است . مبارک باد.

#2 Comment By ناشناس On 2015/10/01 @ 12:50 ب.ظ

کاملا دروغ است .

#3 Comment By همشهری On 2015/10/02 @ 7:09 ب.ظ

ناشناس جون دروغ نیست تشکر حاج اقا برومند . و همجنین تشکر از فرماندار پر تلاش و معاون فرماندار و رییس فرودگاه شهرستان که به جد پیگیر حل مشکل فرودگاه هستند علی رغم اینکه مشکل تامین اعتبار وجود دارد ولی باز مسولان شهرستان پیگیر مساله میباشد.