امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 15th, 2016 2:13 | کد خبر : 16099 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تحریم ها سبب پیشرفت ایران اسلامی شده است/ منطقه آزاد تجاری از مطالبات مهم مردم منطقه است

امام جمعه پارس آبادمغان گفت: تحریم ها باعث پیشرفت و توسعه کشورمان در عرصه ها و زمینه های مختلف شده است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این هفته پارس آباد افزود: در سایه راهنمایی ها و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت مردم، ایران اسلامی در شرایط تحریم دشمنان توانست به یک کشور قدرتمند تبدیل شود.

وی اقتصاد مقاومتی را در رونق و استقلال کشور بسیار اثر بخش دانست و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در خنثی سازی شیطنت ها و توطئه های دشمنان و رفع مشکلات و کاستی های کشور بسیار موثر است از این رو همه مسئولان و دستگاه ها باید برای تحقق آن در تلاش باشند.

وی به پیشرفت ها و توفیقات روز افزون ایران در ساخت و تولید انواع تسلیحات و تجهیزات پیشرفته نظامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ایران اسلامی از نظر نظامی یک کشور مقتدر محسوب می شود.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی به خاطر داشتن خوی و روحیه استکباری، غیر از خودشان تاب و تحمل پیشرفت و توسعه کشورهای دیگر را ندارند.

امام جمعه پارس آباد ادامه داد: مسوولان باید با تکیه بر امکانات و نیروهای داخلی و اطاعت از رهبری و حفظ وحدت و انسجام برای آبادانی و پیشرفت کشورمان بکوشند و منتظر این نباشند تا بیگانگان برایمان کاری بکنند.

وی با اشاره به دستگیری و بازداشت تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران، گفت: این اقدام غرورآفرین، پیام اقتدار و ابرقدرتی ایران را به کشورهای دنیا مخابره کرد و به جهانیان فهماند که حریم هوایی ، زمینی و آبی کشورمان برای دشمنان نفوذ ناپذیر است و نیروی دریایی ایران مقتدرانه و هوشیارانه تحرکات منطقه را زیر نظر دارند.

وی قطع رابطه ایران با عربستان را از عنایت الهی داتست و افزود: باید مدت ها پیش با عربستان قطع رابطه می کردیم چرا که این همه اتفاقات و کشت و کشتار از بی کفایتی رژیم عربستان است لذا مصلحت نیست با عربستان رابطه ای داشته باشیم .

حجت الاسلام رشادی، ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی را از مطالبات و خواسته های مهم مردم منطقه ذکر کرد و از بررسی مجدد لایحه ایجاد منطقه آزاد در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با تصویب و عملیاتی شدن این لایحه، شاهد رونق و شکوفایی همه جانبه منطقه مغان و استان خواهیم بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

علی

باعرض سلام خدمت شما امام جمعه شهرمون و با تشکر از زحمات شما تورو خدا حداقل شما یه کمکی کنی با رسانه رفتن پیش رهبرمون امید ما جونارو نزارید نا امید کنن اینا دارن دبه درمیارن نماینده ماکه خوابه فقط بفکر خودشه شما کاری کنید از تریق رسانه رفتن پیش رهبرمون امید مون به این منطقه ازاد بود که با دبه دراوردن اینا داره از دست میره کمک کنین لطفا ممنون ازتون