- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تجمع عاشورایی مرزداران پارس‌آباد در لبیک به امام حسین(ع)

به گزارش مغانه آنلاین، اکبر صمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع حماسی مردم پارس‌آباد در ایام حزن و اندوه حسینی در پارس‌آباد اظهار کرد: هیأت‌ها، دستجات و گروه‌های مختلف عزاداری در شهرستان پارس‌آباد در دهه اول محرم باشکوه هر چه تمامتر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا عزاداری می‌کنند که اوج این عزاداری‌ها در سه روز آینده در این شهرستان مرزی نمود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: تجمع باشکوه مرزنشینان شهرستان پارس‌آباد در لبیک‌گویی مجدد به آرمان حسینی فردا بعد از ظهر در پارس‌آباد برگزار می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد به تجمع عصر فردای اهالی پارس‌آباد در لبیک مجدد به آرمان حسینی اشاره کرد و گفت: همه در این حرکت بی‌نظیر حضور پیدا می‌کنند تا بار دیگر عشق و ارادت و علاقه قلبی خود را به سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش نشان دهند و بار دیگر در طریق حسینی سعی کنند تا به عهد و پیمانشان در خط ولایت و پیروی از امامت صالح جامعه پایبند باشند.

صمدی یکی از ارکان قیام امام حسین(ع)‌ را برپا کردن دین الهی با محوریت رهبری صالح توصیف کرد و افزود: جامعه بشری امروز از نبود وحدت و همگرایی بر مدار رهبری صالح و ولی شایسته رنج می‌برد در حالی که در جمهوری اسلامی ایران به برکت و شایستگی نعمت ولایت و حرمت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران پیشتاز صلح‌، ‌امنیت و آرامش در منطقه است.

وی با یادآوری اینکه بیش از هر زمان دیگر امروز امت اسلامی به دشمن‌شناسی و قدر دانستن موقعیت‌ها در حرکتی عزتمندانه نیاز دارد، بیان کرد: حرکتی که ملت ایران در تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی از خود نشان می‌دهند تا بتوانند اعلام وفاداری با مولا امام حسین(ع) کنند، خود حرکتی بر پایه معروف و نمایشی از عزت و عظمت واقعی است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: ‌در چنین تجمعاتی است که مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان ما بیشتر با پیام نهضت حسینی آشنا شده و سعی می‌کنند تا براساس آموزه‌های مکتب اسلام و طریق حسینی بار دیگر قدرت، ‌صلابت و خودباوری خود را به نمایش بگذارند.