امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 12th, 2013 8:37 | کد خبر : 1683 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تجمع بزرگ عاشوراییان روز تاسوعا در پارس آبادمغان برگزار می شود

رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد گفت: مراسم تجمع بزرگ عاشوراییان  روز تاسوعا در پارس آباد برگزار می شود. حجت الاسلام حسن باقری، در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این اجتماع عظیم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، هیئات‌ مذهبی و دستجات عزادار حسینی در روز چهارشنبه مصادف با تاسوعای حسینی ساعت […]

moharram

رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد گفت: مراسم تجمع بزرگ عاشوراییان  روز تاسوعا در پارس آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن باقری، در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این اجتماع عظیم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، هیئات‌ مذهبی و دستجات عزادار حسینی در روز چهارشنبه مصادف با تاسوعای حسینی ساعت 14 و 30 دقيقه در چهار راه امام خميني(ره) پارس آباد برگزار می شود شرکت کنندگان با سینه زنی و زنجیر زنی و اقامه عزای سیدالشهدا رنگ و بوی عاشورایی به این شهر ولایی خواهند بخشید.

وي با اشاره به برنامه های این همایش گفت: سخنراني، مداحی مداحان برجسته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ياران باوفايش، از دیگر برنامه های تدارك ديده شده در این همایش خواهد بود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي پارس آباد با بیان اینکه عزاداری برای سيدالشهدا آثار فراوانی مثل عزت و سربلندی، بقای فرهنگ دینی و اسلامی را به همراه دارد، خواستار حضور قشرهای مختلف مردم مومن و ولایتمدار در این آیین معنوی شد.

به گزارش ایرنا، نهم محرم هر سال اجتماع بزرگ عاشوراییان در چهار راه امام خميني(ره) پارس آباد برگزار می‌شود تا عزاداران در جمعی پرشور و بی‌ریا در رثای سالار شهیدان سینه‌زنی کنند و در عزای ایشان اشک ماتم بریزند.

 

 

کلمات کلیدی: , , ,

نظرات