امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 25th, 2016 1:46 | کد خبر : 17888 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تبلیغ نامزد انتخاباتی در یکی از مدارس دولتی پارس آباد

در حالی تبلیغات در محیط آموزشی غیرقانونی بوده که یکی از نامزدهای راه یافته به دور دوم مجلس در پارس آباد با حضور در مدرسه شهید برومند اقدام به تبلیغ خود در کلاس درس دانش آموزان کرد.

به گزارش روز دوشنبه مغانه به نقل از آران مغان، در حالی که فعالیت انتخاباتی و تبلیغات کاندیداها در مدارس غیرقانونی است و کاندیداها حق ندارند در آموزشگاه‌ها، مدارس و حتی دانشگاه‌ها فعالیت غیرقانونی داشته باشند، اما روز گذشته در شبکه های اجتماعی اخباری منتشر شده که حکایت از آن دارد که یکی از کاندیداهای راه یافته به دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با حضور در دبیرستان شهید برومند پارس آباد اقدام به تبلیغ خود در کلاس درس دانش آموزان این مدرسه کرده است.

اگرچه در مدارس باید شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی باشد؛ اما متاسفانه یکی از کاندیداها از این فضا سو استفاده کرده و با تبلیغ خود در کلاس های درس جو عمومی مدرسه را ملتهب می سازد که این کار برخلاف قانون اساسی می باشد.

به گزارش مغانه، گفته می شود تعدادی از دانش آموزان حاضر در مدرسه با غیر قانونی خواندن این حرکت و اقدام عوامل مدرسه و نامزد مجلس ، به نشانه اعتراض مدرسه را ترک کردند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

علیزاده

میزان رای ملت است و اراذل اوباش انگشت شمار.
با تهدید و تحریم مردم و با هدف تضعیف و تحقیر مهندس بیگدلو، آگاهی و بیداری مردم افزون میشود و هرروز به تعداد حامیان مهندس اضافه میشود اما بعد از انتخابات زندگی در جریان است و فقط آنان که بد اخلاقی کرده اند جز شرمندگی و سرافکندی نزد خدا و پیش مردم چیزی نسیبشان نمیشود.