امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 6th, 2016 5:40 | کد خبر : 17996 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تاکید امام جمعه اردبیل بر ضرورت رعایت عدالت بین مناطق استان

امام جمعه اردبیل با اشاره به لزوم رعایت عدالت در رسیدگی به مشکلات و توزیع اعتبارات بین تمامی شهرستان های استان اردبیل گفت: این نهایت بی انصافی است که عده ای بگویند حق شهرستان پارس آباد خورده شده است.

مغانه- جشن بزرگ مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، ائمه جمعه پارس آباد، مشکین شهر و اصلاندوز، فرماندار و مسئولین ادارات و مردم ولایتمدار پارس آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

آیت الله سید حسن عاملی در این جشن با تبریک عید بزرگ مبعث هدف از بعثت پیامبر اسلام(ص) را ترویج اخلاق در جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: عید مبعث فرصت مناسبی برای آشنایی با پیا‌م‌های بعثت پیامبر (ص) و آمادگی برای عمل به تعالیم ایشان است.

وی گفت: فرهنگ و تمدن امروز بشریت در دنیا به برکت بعثت پیامبر گرامی اسلام بوده است که باید این مهم برای مردم بازگو و به آنان شناسانده شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه روز مبعث و اتقاق مبعث بزرگ ترین روز در تاریخ بشر است، افزود: اجرای عدالت و تشکیل حکومت بر اساس دین الهی یکی دیگر از هدف‌های اصلی در بعثت انبیا است.

عاملی بر لزوم هوشیاری مردم در مقابله با شبکه های ماهواره ای و وهابیت بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران و در راس آن وهابیت با راه اندازی گروهها و شبکه های ماهواره ای با سرمایه گذاری کلان خود سعی دارند در بین افکار جوانان ایران اسلامی، ایجاد فاصله طبقات عاطفی و احساسی کنند و با این روش، ارزش‌های دینی را از جوانان ما سلب کنند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از احداث مجتمع گاوداری ۵ هزار راسی با سرمایه گذاری شخصی «صفر قدرتی» در این شهرستان مرزی قدردانی کرد و از مسوولان و اهالی منطقه خواست قدردان چنین افرادی که بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای پیشرفت منطقه سرمایه گذاری و تلاش می کنند، باشند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این مجتمع گاوداری زمینه اشتغال تعدادی از جوانان این منطقه فراهم خواهد شد، ادامه داد: با سرمایه گذاری که آقای قدرتی در احداث این مجتمع می کند قطعا کشت و صنعت های بزرگی مثل مغان هم نمی تواند چنین کارهایی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین بر لزوم رعایت عدالت در بین تمامی شهرهای استان اردبیل تاکید کرد و گفت: این نهایت بی انصافی است که عده ای بگویند حق شهرستان پارس آباد رو مرکز استان خورده است، چرا که بیشترین اعتبار در خصوص مهار آبهای مرزی از سوی دولت به شهرستان پارس آبادمغان اختصاص یافته است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه قرار بود در ۱۳ رجب مصادف با ولادت حضرت امام علی (ع) به پارس آباد سفر کرده و در جمع مردم این خطه مرزنشین باشد،‏ گفت: چون این روز تقارن شده بود با ایام تبلیغات کاندیداهای این حوزه انتخابیه، لذا فضا به گونه ای ملتهب بود که انواع هجمه ها علیه من راه انداخته شده بود که صلاح دیدم سفرم در این روز را لغو کرده و در مبعث رسول اکرم (ص)خدمت مردم این شهرستان برسم.

 

اخبار مرتبط

نظرات