- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بیمه آسیا، غرامت خسارت دیدگان زلزله پارس آباد را پرداخت کرد

به گزارش مغانه، سیاوش عبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، میزان غرامت پرداخت شده به خسارت دیدگان را نزدیک ۵۰۰میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در زلزله شهریور امسال، ۷۰فقره پرونده خسارتی دراین شرکت تشکیل وغرامت این حادثه  در حداقل زمان به دارندگان بیمه نامه آتش سوزی و زلزله پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این هزینه ها برمبنای حق بیمه و پس از برآورد و ارزیابی، درمحل به حادثه دیدگان پرداخت گردید، گفت: تمامی افرادی که اقدام به خرید بیمه نامه زلزله و آتش سوزی از شرکت بیمه آسیا کرده اند در مواقع بروز حادثه می‌توانند به این شعبه مراجعه و غرامت و هزینه های خود را بدون معطلی و در کمترین زمان دریافت کنند.

وی با اشاره به مزایا، تعهدات و پوشش های متنوع بیمه نامه جامع منازل مسکونی شرکت بیمه آسیا ، اظهار کرد: در این نوع بیمه نامه، زیان ها و خسارت های ناشی از آتش سوزی،صاعقه، آتش سوزی، زلزله ، طوفان، سیل، سقوط هر وسیله یا شیئی، ترکیدن لوله ها، سرقت با شکست حرز و برخورد وسیله نقلیه، تحت پوشش قرار میگیرد.

عبادی، نرخ بیمه نامه منازل مسکونی را در مقابل تعهدات شرکت و پوشش های متنوع آن بسیار ناچیز دانست و افزود: شهروندان می توانند با خرید این نوع بیمه نامه، منازل خود را در برابر حوادث و بلایای ذکر شده بیمه کنند.

۸۵ ۰۰۱

۸۵ ۰۰۴

خسارت های زلزله پارس آباد

DSC01624 DSC01625 DSC01634 DSC01646 DSC01647 DSC01648 DSC01650