امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 11th, 2015 5:18 | کد خبر : 14221 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیمه آسیا، غرامت خسارت دیدگان زلزله پارس آباد را پرداخت کرد

رئیس بیمه آسیا در پارس آباد از پرداخت غرامت به بیمه گذاران آسیب دیده از زلزله اخیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش مغانه، سیاوش عبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، میزان غرامت پرداخت شده به خسارت دیدگان را نزدیک ۵۰۰میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در زلزله شهریور امسال، ۷۰فقره پرونده خسارتی دراین شرکت تشکیل وغرامت این حادثه  در حداقل زمان به دارندگان بیمه نامه آتش سوزی و زلزله پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این هزینه ها برمبنای حق بیمه و پس از برآورد و ارزیابی، درمحل به حادثه دیدگان پرداخت گردید، گفت: تمامی افرادی که اقدام به خرید بیمه نامه زلزله و آتش سوزی از شرکت بیمه آسیا کرده اند در مواقع بروز حادثه می‌توانند به این شعبه مراجعه و غرامت و هزینه های خود را بدون معطلی و در کمترین زمان دریافت کنند.

وی با اشاره به مزایا، تعهدات و پوشش های متنوع بیمه نامه جامع منازل مسکونی شرکت بیمه آسیا ، اظهار کرد: در این نوع بیمه نامه، زیان ها و خسارت های ناشی از آتش سوزی،صاعقه، آتش سوزی، زلزله ، طوفان، سیل، سقوط هر وسیله یا شیئی، ترکیدن لوله ها، سرقت با شکست حرز و برخورد وسیله نقلیه، تحت پوشش قرار میگیرد.

عبادی، نرخ بیمه نامه منازل مسکونی را در مقابل تعهدات شرکت و پوشش های متنوع آن بسیار ناچیز دانست و افزود: شهروندان می توانند با خرید این نوع بیمه نامه، منازل خود را در برابر حوادث و بلایای ذکر شده بیمه کنند.

۸۵ ۰۰۱

۸۵ ۰۰۴

خسارت های زلزله پارس آباد

DSC01624 DSC01625 DSC01634 DSC01646 DSC01647 DSC01648 DSC01650

 

اخبار مرتبط

نظرات