امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 4th, 2018 2:03 | کد خبر : 23079 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیمارستان ۱۶۰تختخوابی پارس آباد تا دو ماه آینده افتتاح می شود

فرماندار پارس آبادمغان گفت که طرح ملی بیمارستان ۱۶۰تختخوابی این شهرستان تکمیل شده و حداکثر تا دو آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش مغانه آنلاین، علی علایی روز یکشنبه در اجتماع باشکوه اقشار مختلف مردم پارس آباد در راهپیمایی یوم الله ۱۳آّبان افزود: شبکه پایاب سدخدآفرین به عنوان یکی از پروژه های ملی کشور با شتاب مطلوبی در دست اجراست و برای اجرای این طرح عظیم تا کنون ۳۰هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد تجاری –صنعتی از مطالبات اصلی مردم این خطه مرزی است، ابراز امیدواری کرد با این لایحه پس از اصلاحیه مجدد و رفع ایرادات و ابهامات، به تصویب نهایی برسد.

وی اضافه کرد: امام جمعه و استاندار اردبیل ، امام جمعه و نماینده پارس آباد و نیز نمایندگان استان در بحث منطقه آزاد تجاری زحمات زیادی کشیده اند و بدون شک ایجاد منطقه آزاد، استان و شهرستان های منطقه را در مسیر رشد و توسعه قرار خواهد داد.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های منحصر به فرد پارس آبادمغان ، گفت: افتخار می کنیم که بالای ۴۷درصد عشایر استان در این شهرستان سکونت دارند و در زمینه دامداری و تولید محصولات دامی تلاش می کنند و همچنین بسیار مفتخریم که افزون بر یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی یعنی به عبارتی حدود ۳۰درصد محصولات زراعی و باغی استان در این منطقه استحصال می شود.

علایی از پارس آباد به عنوان یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری کشور نام برد و اضافه کرد: این شهرستان همچنین با داشتن یک میلیون واحد دامی، سهم مهمی در تولید محصولات و فرآورده های لبنی و اقتصاد کشور دارد.

وی از مردم پارس آباد به عنوان مردمانی تلاشگر و تولید کننده و حامی نظام و انقلاب یاد کرد و افزود: هرآنچه از دست مردم این خطه ولایت مدار بر آید  در راستای حمایت و پشتیبانی از نظام  و مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی مضایقه نمی کنند.

وی با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی در جامعه و با بیان اینکه حق مردم پارس آباد این است که نگاه ویژه ای به منطقه شود، افزود: حفظ و ایجاد اتحاد، انسجام و یکدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری نیاز امروز کشور است چرا که هرجا شکاف، اختلاف، نفاق و تفرقه هست در آنجا از خیر و برکت و پیشرفت و توسعه خبری  نیست.

وی چهاربانده کردن محور پارس آّباد-اردبیل را از اساسی ترین نیاز و مطالبه مردم منطقه دانست و بیان کرد: با تحقق این مهم از آمار حوادث و تلفات جاده ای به میزان چشمگیری کاسته می شود.

فرماندار پارس آباد به ضرورت توجه و ساماندهی ورودی های شهر به خصوص از سمت “اجیرلو” اشاره و اظهار کرد: باید در بحث مبلمان شهری، مبادی ورودی شهر و بهسازی معابر عمومی و عمران شهری پارس آباد تغییرات اساسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه طرح های مهمی برای رشد و توسعه منطقه در حال اجراست، گفت: حداکثر تلاشمان این است که پارس آباد به عنوان پیشانی نظام و انقلاب در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

وی با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم منطقه در راهپیمایی ۱۳آبان، گفت: حضور مردم در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی  بعد از گذشت ۴۰سال از عمر انقلاب اسلامی، چشمگیر و مثال زدنی است.

اخبار مرتبط

نظرات