- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بیش از 750نفر از فرهنگیان پارس آبادمغان عضو مجمع خیرین مدرسه ساز هستند

 

32 300x197 خیّرین پارس آبادمغان 22باب مدرسه ساختند

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پارس آباد گفت: هم اکنون افزون بر 750نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته پارس آباد عضو این مجمع هستند.

کریم صادقی به خبرنگار مغانه گفت: ماهانه در مجموع بالغ بر 20میلیون ریال از حقوق فرهنگیان عضو، کسر و به حساب مجمع واریز می شود.

وی، با اعلام اینکه چهار باب مدرسه با 17کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در این شهرستان در دست احداث است، ادامه داد: تا کنون خیرین مدرسه ساز ۸۴باب کلاس درس در قالب ۲۲واحد آموزشی در این شهرستان مرزی احداث کرده اند و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

وی، بیان کرد: فرهنگیان این شهرستان علاوه بر امر مقدس مدرسه سازی، در بسیاری از کارهای خداپسندانه و عام المنفعه نیز پیشرو و پیشگام هستند.

وی، ادامه داد: هم اکنون دو باب مدرسه با مشارکت و همکاری خیرین مدرسه ساز در محله های باکری، محمدرضالو در حال احداث است.

صادقی، کمبود فضای آموزشی را از مشکلات جدی آموزش و پرورش این شهرستان دانست و بر ضرورت تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های یاد شده تاکید کرد.

او، مدرسه سازی را سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات صالحات دانست و از فرهنگیان خیر این شهرستان به خاطر مشارکت جدی و فعال در ساخت و ساز مدرسه قدردانی کرد.

صادقی، با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی مسوولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد و نیز کمک های افراد نیکوکار، موجب رونق مدرسه سازی در این منطقه شده است، از شهروندان به خصوص افراد متمکن و نیکوکار خواست در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت فعالانه داشته باشند.

وی، گفت: در راستای مشارکت در جهاد مقدس مدرسه سازی، شماره حساب متمرکز 0106328342008مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس آباد نزد بانک ملی ایران آماده دریافت کمک های نقدی خیرین عزیز است.