- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بیش از 3 میلیارد ریال در بخش عمرانی بیله سوار هزینه شده است

به گزارش مغانه،رضا سردار بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،در ارزیابی از عملکرد شهرداری شهر بیله سوار در سه ماهه دوم سالجاری اظهار کرد: در این هفته اقدامات و عملکرد انجام شده از سوی دولتمردان باید برای مردم بازگو شود و مردم نیز با نگاهی منطقی عملکرد دولت و خدمات انجام شده را در فضایی آکنده از واقعیت تحلیل و ارزیابی کنند.

سرپرست شهرداری شهر بیله سوار خاطرنشان کرد: عملکرد شهرداری در اجرای طرح های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی که منتهی به تقویت ساختارهای شهر در عرصه های عمران و آبادانی می شود،باید تلاش و کوشش خود را در این راه مضاعف کند. چرا که بر حسب وظیفه در اواخر هفته دولت فرصتی پیدا کردیم تا به بیان عملکردها و سیر کارهای انجام شده برای خدمت به مردم در این شهر را تشریح کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث میدان جهان پهوان فرزین به اتمام رسیده است یادآور شد:تلاش در جهت رفع موانع مسیر کمربندی و آغاز اسفالت باند دوم کمربندی با اعتبار هزینه تعریف شده برای آسفالت ریزی،ترمیم و لکه گیری معابر سطح شهر از این اقدامات می باشد.

سرداربنده زیر سازی میدان مرزداران در ورودی شهر بیله سوار و آماده سازی جهت اجرای آسفالت ریزی به این قسمت از پروژه های ناتمام شهراشاره کرد و افزود:پیگیریهای مستمر برای دفن زباله از طریق مراجع مربوط صورت گرفته است که با حصول نتیجه مثبت مشکل دفن زباله این شهر تا 30 سال آینده حل می شود.

این مسئول تصریح کرد:شهرداری بیله سوار با پیگیری های مستمر در جهت تعیین جایگاه کارخانه آسفالت،سنگ شکن و بتن ریز با تجهیزات مورد نیاز و حل مشکل آزاد سازی خیابان 20 متری جنب پایانه مورد اختلاف با هنگ مرزی شهرستان در تلاش است تا این اقدامات تحقق یابد،چرا که آزادسازی کوچه عباسی که سالها بصورت بلاتکلیف باقی مانده بود نتیجه این پیگیری ها است.

سرپرست شهرداری شهر بیله سوار افزود:ورود جدی شهرداری به بحث ساماندهی گمرک بیله سوار در پنج طرح اساسی که سه طرح آن بصورت 100 درصد حل شده است و یک مورد آن نیاز به اصلاح و کار بیشتر دارد که با همکاری و مساعدت مدیر کل محترم امور شهری و شوراهای استانداری در حال بررسی و برای مورد پنجم نیز اقدامات اولیه صورت گرفته است.

مهندس سرداربنده خرید کانکس به تعداد 18 باب و واگذاری آن از طریق نشر اگهی در سطح شهر و پرداخت محکومیت های شهرداری به اشخاص غیر را با تدبیر خاص که با اعتماد سازی بصورت تقسیط پرداخت می گردد را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

وی پیگیری وصول چک های اشخاص بدهکار به شهرداری،پیگیری مطالبات این اداره از ادارات شهرستان،تشکیل کمیته انضباطی و کمیته قطع اشجار و بند 20 ماده 55 برای اولین بار در شهرداری بیله سوار و پیگیری و جذب 100 درصدی اعتبارات استانی برای اجرای طرح های عمرانی را از خدمات ارزنده شهرداری بیله سوار ذکر کرد.

این مقام مسئول همچنین پیگیری بدهی کلان شهرداری به اداره تامین اجتماعی و اداره گاز را از طریق مسئولین استانداری را عنوان کرد و گفت:نصب تابلوهای مورد نیاز راهنمایی و رانندگی به تعداد 50 اصله،راه اندازی ماشین الات مستهلک شهرداری و فعال کردن آب نمای جلوی فرمانداری و پارک تپه نرگس از اقدامات مثبت این اداره است.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود به زمین احداث مصلای حضرت امام خمینی(ره)شهر بیله سوار اشاره کرد و گفت:با پیگیری شهرداری جهت رفع معارضین زمین مصلای حضرت امام(ره)با همکاری و مساعدت قائم مقام و مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان اردبیل امیدواریم در روزهای آتی شاهد احداث این مکان مذهبی باشیم.