امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 11th, 2013 8:13 | کد خبر : 1665 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از 15میلیارد ریال زکات در بیله سوار جمع آوری شد

مدیر کمیته امداد بیله سوار گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال زکات در سطح این شهرستان جمع آوری شده است. طاهر مهدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با مغانه، با اشاره به اینکه نزدیک یک هزار و 200 گونی خالی در بین کشاورزان توزیع شده است، اضافه کرد: […]

44444444444

مدیر کمیته امداد بیله سوار گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 15 میلیارد ریال زکات در سطح این شهرستان جمع آوری شده است.

طاهر مهدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با مغانه، با اشاره به اینکه نزدیک یک هزار و 200 گونی خالی در بین کشاورزان توزیع شده است، اضافه کرد: از این تعداد گونی توزیع شده بیش از 35 تن گندم و جو جمع آوری شده است.
وی خاطر نشان کرد: مبالغ جمع آوری شده از زکات در اولویت اول برای مرتفع نمودن مشکلات نیازمندان و رفع نیازمندیهای ضروری این عزیزان در زمینه ی تعمیر مسکن، احداث سرویس بهداشتی و هزینه درمان بیماران صعب العلاج و در اولویت دوم در جهت اجرای پروژه های عمرانی روستاها با نظر روحانی، شورای اسلامی، دهیار، هیئت امنای مسجد، معتمدین و عاملین زکات هزینه می گردد.
این مسئول با بیان اینکه شورای اسلامی، دهیاریها و هیئت امنای مساجد در جمع آوری زکات با دبیرخانه شورای زکات و کمیته ی امداد همکاری دارند، اظهار داشت: در راستای احیای فریضه ی واجب الهی زکات کشاورزان و دامداران زکات مال خود را برای بهره مندی نیازمندان و مددجویان تحت حمایت تحویل این نهاد مقدس می نمایند.
مدیرکمیته ی امداد شهرستان بیله سوار در ادامه ی سخنان خود با اشاره به اینکه مقدار 255 کیلوگرم لبنیات از روستاهای این شهرستان جمع آوری شده است، افزود: اهالی مؤمن و نیکوکار شهرستان بیله سوار بیش از 1.5 تن میوه نیز به عنوان زکات مستحبی خود پرداخت نمودند.

نظرات