امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 26th, 2014 4:20 | کد خبر : 6148 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بیش از هفت میلیارد ریال برای طرح های ورزشی پارس آباد تخصیص یافت

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص هفت میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار از محل ماده 180(بودجه در اختیار نماینده ) برای شروع و یا تکمیل پروژه های ورزشی پارس آبادمغان خبر داد.

IMG_0103

به گزارش روز شنبه مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در جلسه بررسی موانع و مشکلات طرح های نیمه تمام ورزشی پارس آباد افزود: اعتبارات ماده 180 برای تعادل بخشی وضعیت توسعه ملی و محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و کم توسعه و در حوزه های آب آشامیدنی و راه ارتباطی روستایی، طرح های هادی وورزشی هزینه می شود .

وی، از احداث یک باب سالن ورزشی سرپوشیده در محله مطهری (زیر نهر تراب) پارس آباد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این محله با بیش از 30هزار نفر جمعیت در حال حاضر فاقد هرگونه امکانات، میادین و سالن های ورزشی است.

وی، نسبت به توزیع مناسب و عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی و تسریع در تکمیل استخرهای سرپوشیده شنا بیله سوار و پارس آباد تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان پارس آباد نیز گفت: به لحاظ کمبود اعتبارات، پروژه های ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تکمیل قرار دارند.

ایوب بهتاج، از اجرای طرح آمایش ورزش در سطح استان خبر داد و افزود: درقالب این طرح رشته های ورزشی مدال آور بیشتر حمایت خواهند شد.

وی، با بیان اینکه امکانات و سالن ورزشی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در کشور بی نظیر است، گفت: شرکت ها در صورت سرمایه گذاری ورزشی و حمایت مالی از تیم ها و باشگاه ها مشمول تخفیف و یا معاف از مالیات می شوند.

او، با اعلام اینکه حدود 95درصد اماکن ورزشی استان فاقد سند مالکیت رسمی هستند، ادامه داد: فقدان سند مالکیت اماکن و سالن های ورزشی کار سرمایه گذاری را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: شرکت های حامی ورزش می توانند با حمایت مالی از تیم های ورزشی، برند محصولات خود را تبلیغ کنند.

ایرج بیگدلو، با بیان اینکه پارس آباد در بخش ورزش ظرفیت ها و توانمندی های زیادی دارد، نسبت به احداث خوابگاه ورزشی، سالن ورزشی چند منظوره و توجه بیشتر به ورزش روستایی و عشایری تاکید کرد.

ویف با اشاره به نقش روسای هیات ورزشی در رونق ورزش منطقه، خواستار انتخاب روسای هیات های ورزشی از بین معتمدین منطقه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد از تشکیل مجمع خیرین ورزشی در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: برای راه اندازی این مجمع تا کنون 400نفر خیر شناسایی شده است.

مروت مهرآوربا بیان اینکه این شهرستان افتخارات بزرگی را تا کنون در میادین و رقابت های معتبر ورزشی در سطح کشور کسب کرده است، افزود: پارس آباد این استعداد و توانمندی را دارد که مسابقات کشوری را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

به گفته وی، پارس آباد در بحث ورزش قهرمانی بعد از اردبیل در مکان دوم استان قرار دارد.

IMG_0096 IMG_0117

 

 

نظرات