- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بيمه ناباروري زوج های جوان تا ۱۰ سال

alborz
مدیر بیمه اشخاص شرکت بیمه البرز از عرضه “بیمه نامه ناباروری” نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: زوج های جوان با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان تا ده سال می توانند خود را بیمه ناباروری کنند. 

محمد پور رحیمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه براساس آمار  از هر 5 زوج یک زوج نابارور است و بسیاری از طلاق ها به خاطر ناباروری روی می دهد، افزود : این بیمه نامه ویژه زوج هایی است که نخستین بار ازدواج کرده اند و بیش از چهار ماه از تاریخ رسمی ازدواج و ثبت آن در یکی از دفترخانه های رسمی نگذشته باشد.

وی افزود : همچنین سن زن نباید بیش از چهل سال باشد.

مدیر بیمه اشخاص بیمه البرز افزود : این بیمه شامل جبران  هزینه های درمانی ناباروری و نازایی تا سقف 12 میلیون تومان است و زوج هایی که مایل به دریافت مبالغ بیشتر این خدمات  باشند می توانند خود را بیشتر بیمه کنند که در بیمه البرز پیش بینی شده است.

پوررحیمی افزود: اگر زوجی این بیمه نامه را خریدند و به صورت عادی صاحب فرزند شدند و بچه آنها بیماری تالاسمی داشت، تعهدات 12میلیونی یادشده صرف بیماری کودک آنها خواهد شد.

مدیر بیمه اشخاص بیمه البرز تصریح کرد : خرید این بیمه نامه ویژه شهروندان ایرانی است و شامل اتباع خارجی مقیم ایران و ایرانیان مقیم خارج از کشور نمی شود.

وی درباره قانون جدید بیمه 50 درصدی هزینه های درمانی زوج های نابارور گفت: 50 درصد باقیمانده هزینه ها همچنان بر عهده زوجین و ما تلاش داریم سهم زوجین را تقبل کنیم.