امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 16th, 2014 9:53 | کد خبر : 3624 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل شد

با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ایوب بهتاج از مربیان و ورزشکاران پرآوازه اردبیل جایگزین احد پازاج در مدیرکلی ورزش و جوانان استان اردبیل شد.

80882597-5086615

در این مراسم که عصر امروز و در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، با قدردانی از زحمات 2.5 ساله احد پازاج در مدیریت ورزش و جوانان استان اردبیل، ایوب بهتاج از چهره ورزشی موفق به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی شد.

در این مراسم که با نیم ساعت تأخیر طبق روال آیین‌های تودیع و معارفه برگزار شد و مراسم بیش از دو ساعت به طول انجامید، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از حضور امیررضا خادم به عنوان چهره افتخارآفرین ایران در عرصه‌های جهانی و المپیک اظهار داشت: بنده معتقد نیستم که امروز برای پازاج به عنوان افتخار ورزشی اردبیل تودیعی برگزار می‌شود چرا که یک ورزشکار هیچ وقت از عرصه ورزش و نشان دادن توانمندی‌ها در این عرصه کنار گذاشته نمی‌شود بلکه همواره در قلب مردم و دوستداران خود جای دارد.

ایوب بهتاج تصریح کرد: احد پازاج با درخشش در بازی‌های مختلف به عنوان یک استاد و مدرس دانشگاه و سرمربی سابق تیم ملی کشتی همواره افتخار استان اردبیل و کشور است و بنده از تجربیات او در قالب مشاور و به عنوان یک دوست همیشه همراه بهره می‌گیرم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ورزش به عنوان یک پدیده فراگیر در دنیای امروز در مسیر توسعه همه‌جانبه خود به یک تعامل و تفاهم همه‌جانبه اعم از مدیران استانی و کشوری، تشکل‌ها و نهادهای غیردولتی و خیرین نیاز دارد تا بتواند بهتر و بیشتر در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ورزش همواره در مسیر توسعه و پیشرفت خود به پشتوانه نیروی انسانی کارآمد و ورزشکاران پرتوان نیاز دارد، اضافه کرد: استان اردبیل یکی از قطب‌های ورزش همگانی و قهرمانی است که امیدواریم در دوره جدید فعالیت این حرکت‌ها توسعه یافته و تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل تودیع شده و معارفه شده مورد استقبال گرم حاضران در جلسه و دوستداران رشته‌های مختلف ورزشی قرار گرفت به طوریکه مرتضی تاج‌مهر رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نیز به نمایندگی از سوی هیئت‌های ورزشی به مدیرکل جدید خوش آمد گفت.

در ابتکاری شایسته مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اردبیل در هنگام دریافت حکم خود با قرائت حکم مشاوری احد پازاج او را به عنوان مشاور ورزش و جوانان استان اردبیل معرفی کرد.

در این مراسم مجری برنامه نیز به نمایندگی از جوانان و سمن‌ها گلایه آنها را از بی‌توجهی به حوزه جوانان و پررنگ شدن توجهات به ورزش خطاب به معاون وزیر اعلام کرده و استاندار اردبیل نیز به صورت مختصر و در پنج دقیقه مطالب خود را اعلام کرد.

در این مراسم در حالی که دو طبقه مجتمع فدک اردبیل پر از جمعیت حاضر شده بود، جعفرزاده مقدم از خیرین نام آشنای اردبیل هدیه‌ای را تقدیم جهان پهلوان امیررضا خادم کرد تا از قهرمانی‌های او تجلیل کند.

بازار مصاحبه و عکس گرفتن از امیررضا خادم در روی سن بعد از پایان مراسم گرم بود و تعدادی از بانوان در گوشه‌ای از سالن با معاون وزیر ورزش و جوانان به گفت‌و گو پرداخته و مشکلات ورزش و حوزه جوانان را که مختص بانوان بود با خادم در میان گذاشتند.

نظرات