امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 17th, 2017 10:36 | کد خبر : 22165 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برگزاری همایش ناظران شورای نگهیان در پارس آباد +تصاویر

به مناسبت ۲۶تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، همایش بزرگ ناظران امین در پارس آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین، امام جمعه پارس آباد مغان در این مراسم گفت: شورای نگهبان در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب حضور داشته و حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با تبریک سالروز تاسیس این نهاد افزود: شورای نگهبان به عنوان نهادی مقدس و ولایی، با بررسی و رسیدگی حکیمانه به طرح های مصوب در مجلس شورای اسلامی و نظارت بر انتخابات در راستای عزت و اقتدار نظام تلاش می کند.

وی با اشاره به عظمت و جایگاه رفیع شورای نگهبان در کشور اظهار کرد: کار و مسوولیت این نهاد مقدس بسیار خطیر و حساس است.

وی با اعلام اینکه شورای نگهبان مانع انحراف از خط دین است ادامه داد: صیانت و محافظت از انقلاب اسلامی، ممانعت از ورود افراد مسئله دار و معاندان به بدنه مدیریتی نظام از وظایف مهم این نهاد است.

وی حمایت از شورای نگهبان را امری مقدس دانست و بیان کرد: این نهاد، سنگر و خاکریز مهم قوانین نظام اسلامی است و به همین خاطر دشمن  همواره از راههای مختلف درصدد تخریب و نفوذ  به این سنگر است.

وی با اشاره به وظایف مهم ناظران شورای نگهبان گفت: همکاری با این نهاد یک کار مقدس است و به عزت و اقتدار کشور کمک می کند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به برخی مشکلات و نارسایی ها از جمله بیکاری در جامعه گفت: جذب و بکار گیری افراد توانمند، متعهد و لایق و حساسیت و تحقیق و بررسی بیشتر در جذب انتخاب مدیران به کاهش و حل بسیاری از مشکلات کمک می کند.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: قرآن و اسلام تمام  مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی را آسیب شناسی و برای درمان و رفع آن نسخه ارائه کرده است.

قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در پارس آباد نیز گفت: ناظران شورای نگهبان در این شهرستان طبق مقررات آموزش های لازم را به صورت منظم و مستمر فرا گرفته اند و وظایف و ماموریت های خود را به ویژه در انتخابات به نحو احسن انجام می دهند.

علی نوری افزود: شکل گیری نهاد مقدس شورای نگهبان از مهمترین ثمرات و برکات انقلاب اسلامی و حافظ نظام و اسلامیت آن است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار شهید گمنام تدفین شده در محوطه دانشگاه ازاد اسلامی پارس آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

نظرات