- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برگزاری نمایشگاه پاییزه به نفع زندانیان نیازمند در پاس آباد

به گزارش مغانه، نمایشگاه فروش پاییزه شهرستان پارس آباد به همت کمیته اقتصادی انجمن حمایت زندانیان این شهرستان و با همکاری شرکت سیما فصل مغان در محل بازار سابق دستفروشان واقع در میدان کوی ولیعصر (محله سی وپنج هکتاری) پارس آباد برپا می شود.

 مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پارس آباد گفت: این نمایشگاه قرار است در آستانه بازگشایی مدارس از ۲۱ تا ۳۰ شهریور ماه جاری همه روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب، آغاز به کار کند و از آنجایی که سود حاصله از این نمایشگاه در راستای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان هزینه خواهد شد از عموم مردم شریف استان دعوت می شود از این نمایشگاه بازدید نمایند.

 علی حبیب پور افزود: در این نمایشگاه اجناسی از قبیل کیف و کفش، لباس و پوشاک، لوازم التحریر و ارزاق عمومی با ۲۰ درصد کمتر از نرخ بازار عرضه می گردد.

وی با بیان اینکه مبالغی از این نمایشگاه‎ در جهت کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند هزینه خواهد شد، خاطرنشان کرد: عموم تولید کنندگان و فروشندگان جهت رزرو غرفه ها می توانند با شماره تلفن ۳۲۷۲۵۵۲۶ – ۰۴۵ این انجمن تماس گرفته و ما را در جهت کمک رسانی بهتر به زندانیان نیازمند یاری کنند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "برگزاری نمایشگاه پاییزه به نفع زندانیان نیازمند در پاس آباد"

#1 Comment By علی On 2015/09/06 @ 6:28 ب.ظ

سلام این کار خوبی است.