- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برگزاری مسابقه کتابخوانی در پارس آبادمغان

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام امین پورمحمد افزود: این مسابقه با موضوع «۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به مطالعه » از ۲۱آبان تا دوم آذرماه برگزار می شود.

نحوه شرکت در مسابقه:

* دریافت سوالات مسابقه از کتابخانه های عمومی شهرستان و بخش های اصلاندوز و تازه کند

*فایل pdf کتاب «۵۰ روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به مطالعه» تالیف: کتی ای . زاهلر ترجمه: سارا رئیسی را از نشانی های اینترنتی زیر دانلود کرده و یا کتاب را از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته و مطالعه کنید و به سولات مسابقه دهید:

پایگاههای خبری آران مغان www.aranmoghan.ir ، آوای مغان www.avayemoghan.ir ، مغانه آنلاین www.moghanehonline.ir ، ارس تبار www.arastabar.ir ، وبلاگ کتابخانه عمومی شهید رجایی www.rajaei83.blogfa.com

* جواب سوالات را به صورت پشت سرهم به شماره ۳۰۰۰۵۷۳۸۹۱۳۲۸۶ با ذکر نام و نام خانوادگی ارسال کنید. (به عنوان مثال: ۱۲۳۲۱۲۱نام و نام خانوادگی) یا پاسخنامه را به یکی از کتابخانه های عمومی شهرستان تحویل دهید.

* به ۱۰ از شرکت کنندگان در مسابقه که به ۸ سوال پاسخ صحیح داده باشند جوایزی به قید قرعه داده خواهد شد.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه: ۹۵/۰۹/۰۲

اعلام نتایج و نحوه اعطای جوایز از طریق وبلاگ کتابخانه شهید رجایی و پایگاه های خبری آران مغان، آوای مغان، مغانه آنلاین و ارس تبار اعلام خواهد شد.

گفتنی است، دریافت سوالات مسابقه به صورت حضوری بوده و تنها از طریق کتابخانه های عمومی پارس آباد و بخش های اصلاندوز و تازه کند قابل دریافت است.