- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در پارس آبادمغان +تصاویر

به گزارش روز پنجشنبه مغانه در این مسابقه که با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان مرکز شماره ۱ ومدرسه فدک اجرا شد، دانش آموزان پس از بازدید از بخشهای کودک ، نوجوانان ومخزن کتابخانه شهید رجائی درکارگاه قصه گویی شرکت کردند.

“محسن وظیفه” مربی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان پارس آباد با بیان قصه ی جذاب «ماهان وپرنده های خشمگین»، در قالب داستانی جذاب وهنرمندانه، خطرها و ضررهای استفاده بیش از حد تبلت وبازی های رایانه ای را به کودکان یادآور شد که دانش آموزان شرکت کننده آنچه را در این قصه شنیده بودند نقاشی کردند.

این برنامه با هدف برقراری ارتباط مستمر بین کودکان و کتابخانه و نیز برای ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن آن در کودکان، اجرا و به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پارس آباد در حاشیه این مسابقه گفت: اداره کتابخانه های عمومی در نظر دارد توسط کتابداران کتاب مفید و مناسب برای شرایط سنی و تحصیلی مختلف در مدارس برای دانش آموزان و نیز در دانشگاه ها برای دانشجویان معرفی نماید تا انگیزه های کتابخوانی در بین قشرهای مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تقویت شود.

به گفته حجت الاسلام امین پورمحمد، کتابخانه عمومی شهید رجایی دو هزار و ۱۸۵عضو داردکه۵۰۴ نفر این تعداد را گروه سنی کودک تشکیل می دهد.

DSC01529 DSC01534 DSC01536 DSC01551 DSC01613 DSC01617