امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 31st, 2016 12:58 | کد خبر : 20331 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برگزاری جشنواره جوان خوارزمی در دبیرستان الزهرا پارس آباد+تصاویر

جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه با محوریت بازارچه کار و فناوری، دردبیرستان های دخترانه الزهراء۱ و ۲ پارس آباد برگزار شد.

به گزارش مغانه آنلاین، مدیر آموزش و پرورش پارس آباد در حاشیه بازدید از این جشنواره گفت: در این بازارچه محصولات دست ساخته دانش آموزان دبیرستان های الزهراء ۱ و الزهراء۲ شهرستان پارس آباددر رشته کار و فناوری در معرض فروش عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

احمد دهقانی ضمن ابراز رضایت و قدردانی ازدست اندرکاران برپایی این نمایشگاه افزود: به واسطه این جشنواره دختران دانش آموز دبیرستان های الزهراء۱ الزهراء۲یک روز پرنشاط و رنگارنگ را در کنار هم کلاسی ها، خانواده ها و مسئولان مدرسه خود سپری کردند.

وی ادامه داد: درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی و دست سازه های این دانش آموزان از قبیل ترشیجات، گیاهان دارویی، بافتنی، و … برای دانش آموزان بی بضاعت اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: دانش اموزان در این نمایشگاه با چگونگی بازار یابی، ریسک پذیری در کارها و همچنین معرفی محصول، نحوه قیمت گذاری و فروش محصولات و جلب مشتری آشنا شدند.

به گفته وی، این بازارچه با هدف بهره‌‌وری از درس کار و فن‌آوری‌، آشنایی دانش‌آموزان با حرفه کسب‌وکار‌، تنوع‌بخشی به محیط‌های آموزشی، کسب ایده‌های خلاق و تبدیل آن به محصول، افزایش روحیه تولید در دانش‌آموزان، آشنایی با خلاقیت و توانایی‌های دانش‌آموزان و عملی کردن داشته‌های دانش‌آموزان از کتاب کار و فناوری برگزار شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات