- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برومند: موافق استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هستم

به گزارش مغانه به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام “حبیب برومند” در پاسخ به سوالی در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: صد در صد موافق این طرح هستم و محاسنش را بیشتر از معایبش میدانم از جمله اینکه هرتک تک نمایندگان در قبال مسائل کلی و مهم استان احساس مسئولیت خواهند کرد و نمایندگان استان همدلی بیشتری خواهند داشت.

وی در مجلس بابیان اینکه بنده چنین طرحی را خوب و مثبت ارزیابی می‌کنم افزود: استانی شدن انتخابات باعث خواهد شد که مشکلات همه حوزه های یک استان مشکل کل استان تلقی شود و افراد غیر وزین در انتخابات میدان داری نخواهند کرد و جلوی هزینه های زائد تبلیغاتی در شهرستانها گرفته خواهد شد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی (چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۹۴) کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس را با ۱۴۹ رای موافق، ۶۹ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۳ نماینده حاضر در مجلس به تصویب رساندند.

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "برومند: موافق استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هستم"

#1 Comment By اعتماد On 2015/04/27 @ 6:29 ب.ظ

راستی که تو خیلی با نمایندگان استان همدلی کردی .!!!!

#2 Comment By گرمی On 2015/04/28 @ 1:54 ب.ظ

جناب عالی به خاطر منافع شخصی این تصمیم بزرگ را گرفتی چون فکر می کنید که جناب عالی که بچه یکی از روستا های گرمی هستی( داش قاپو) مردم گرم رای می دهند خیر چون من که بچه گرمی هستم می دانم کاندیدای های در گرمی فعا لیت می کنند که شما بند انگشت اش انهاهم نه میشی من به صراحت می گوییم که مردم روستای شما هم به تو رای نمی دهند چون از زمانی که از گرمی رفتی به انجا نیامداید جوان های روستا ی داش قاپو شما را نمی شناسند

#3 Comment By حسنی On 2015/04/28 @ 1:59 ب.ظ

اقای برومند شما به خاطر این که بچه یکی از روستاهای گرمی هستی این تصمیم را گرفتی ومردم گرمی از شما نارضی هسته اند چون در بحث جدای نام مغان از گرمی اضهار نظر های تندی بر علیه مردم گرمی کردید

#4 Comment By مهاجری از گرمی – مازندران On 2015/04/28 @ 7:48 ب.ظ

اگر آقای برومند بر علیه گرمی حرف نمیزد با توجه به محبوبیتی که در گرمی داشت و با توجه به نفوس بیش از یکصد هزارنفری گرمیلیهای مقیم اردبیل برد اییشان صد در صد بود. گرچه ایشان در حق گرمی کم لطفی کردند اما ما دوستش داریم.