امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 28th, 2015 7:27 | کد خبر : 12991 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برومند رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شد

با رأی اکثریت اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل حجت‌الاسلام حبیب برومند نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار به عنوان رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش مغانه، رئیس جدید مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت مجمع، از امروز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل انتخاب شدم تا بعد از تمام شدن دوره مسئولیت یونس اسدی رئیس سابق در این مسئولیت انجام وظیفه کنم.

حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان سخنگو جایگزین کمال‌الدین پیرمؤذن شد.

وی یادآور شد: از این به بعد اخبار رسمی مجمع از طرف رئیس و دبیر و سخنگو اعلام خواهد شد و دیگر نمایندگان می‌توانند اظهارات خود را خارج از این قواره اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در دوره جدید فعالیت مجمع بتوانیم به فعالیت‌ها و کارها انسجام بیشتری داده و در این سال پایانی فعالیت مجلس نهم مأموریتمان را به شکل مطلوب به انجام برسانیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

انتخاب شایسته و بجا جناب آقای برومند را بعنوان رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل را به عموم مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار را تبریک عرض می نمایم

ناشناس

به خدمت دوستان محترم عرض کنم که ریاست مجمع نمایندگان استان به نظر اکثریت نمایندگان استا ن ریاست مجمع را نوبت بندی کرده بوداند اگه دقت فرمایید فکر کنم همه نمایندگان استان توی این چند سال گذشته به عنوان رئیس مجمع انتخاب شداند و نام برومند هم در صف اخر لیست بود ه که بعد از ۳٫۵ سال انتخاب شد واین انتخاب به نظر من چندان مهم نیست چون به انتخابات ۷ ماه ماند وبعد از مهرماه به نامه نمایند گان چه در پایتخت چه در استان جواب داده نمی شود پس نتیجه اش این می شود که این انتخاب در دی از در دمردم مغان را مداوا نمی کند

علی سان

ضمن تبریک به آقای برومند آرزوی موفقیت برایتان دارم. حاج آقا با شهامتی که در شما سراغ داریم لیاقتتان عضویت در هیات رییسه مجلس هست

خانواده شهدا

آقای برومندضمن تبریک امیدوارم در کارهایتان موفق و سربلند باشید.

نعمت. س

سلام اولا تبریک ندارد ثانیا چه گلی به سر شهرمان خواهد زد؟

ناشناس

تبریک صمیمانه دارم خدمت نماینده متشخص وزحمت کش وشجاع.لیاقتتان درحدوزیرهست.انشاالله موفق باشید.