امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 19th, 2013 10:57 | کد خبر : 1820 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برومند : استاندار اردبیل در تغییر و جابجایی مدیران استانی دقت عمل به خرج دهد

ایرنا نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت : استاندار اردبیل در انتصابات و تغییرات و جابجایی طوری عمل کند که الگویی برای استانداران سایر استان ها باشد. به گزارش خبرنگار ایرنا ، حبیب برومند روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در مجلس با اشاره به نیاز استان اردبیل به […]

ایرنا نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت : استاندار اردبیل در انتصابات و تغییرات و جابجایی طوری عمل کند که الگویی برای استانداران سایر استان ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حبیب برومند روز سه شنبه در نطق میان دستور خود در مجلس با اشاره به نیاز استان اردبیل به سرمایه گذاری های صنعتی افزود: خدابخش باید با افراد تنگ نظر در خصوص جذب سرمایه در استان برخورد کند.

وی با انتقاد از نحوه واگذاری نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل گفت: درآمد ناشی از این نیروگاه را به خود این استان تخصیص دهید، چنانچه اقدامی انجام نشود، ناچاریم از شخص وزیر طرح سوال کنیم یا اقدام به تحقیق و تفحص کنیم چرا که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

او با یادآوری طرح های نیمه تمام استان اردبیل خواستار تخصیص اعتبار به این طرح ها شد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس همچنین خواستار اتمام تصفیه خانه ناتمام پارس آباد، تخصیص بودجه به تصیفیه خانه 170 روستا، بازگشایی گمرک اصلان دوز، تامین اعتبار بیمارستان 144 تخت خوابی پارس آباد، چهار بانده کردن جاده پارس آباد اردبیل و راه اندازی فرودگاه اردبیل شد.

وی همچنین به استاندار جدید اردبیل یادآور شد که به مشکلات منطقه اعم از نبود اتوبان، راه آهن، جاده های مناسب بین شهرها و مراکز استان و نبود آب شرب در روستاها توجه داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات