- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برندگان جوایز قرعه کشی همایش پیاده روی خانوادگی در پارس آباد مشخص شدند

1

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت: برندگان جوایز قرعه کشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سوم مهرماه جاری در پارس آباد، مشخص شدند.
مروت مهرآور، به خبرنگار مغانه گفت: این قرعه کشی روز یکشنبه در محل فرمانداری و با حضور و نظارت اعضای شورای تامین شهرستان پارس آباد، اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد، بخشداران تابعه و تعدادی از معتمدین منطقه انجام و اسامی برندگان جوایز مشخص شد.
2

وی، از برندگان خواست از روز سه شنبه برای تحویل جوایز خود به اداره ورزش و جوانان این شهرستان مراجعه کنند.
او، با بیان اینکه افراد برنده در هنگام تحویل جوایز علاوه بر تعرفه شرکت در قرعه کشی، اصل کارت ملی و یا شناسنامه خود را به منظور احراز هویت حتماً به همراه داشته باشند، ادامه داد: برندگان باید برای تحویل جایزه ی خود، شخصاً مراجعه کنند.
3

وی، با قدردانی از حضور پرشور و بانشاط اقشار مختلف مردم ورزشدوست پارس آباد در همایش عظیم و به یادماندنی پیاده روی با خانواده، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این برنامه ورزشی، با حدود 14کیلومتر پیاده روی رکورد جدیدی را ثبت رساندند.
4

مهرآور، همچنین از استاندار اردبیل، اعضای شورای تامین پارس آباد، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، صداوسیما، هیات ورزش های همگانی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد، فرماندهان نظامی و انتظامی و مرزبانی و نیز مدیران کلیه دستگاه های اجرایی که در برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش همکاری و مشارکت داشتند تشکر و قدردانی کرد.
5

وی، با بیان اینکه علاوه بر ادارات دولتی، برخی موسسه ها و شرکت های خصوصی نیز در برگزاری این همایش نقش داشتند، از مدیران شرکت های خصوصی و موسسه های مالی که در تامین جوایز قرعه کشی سهیم بودند، سپاسگزاری کرد.
6

براساس این گزارش، نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز روز جمعه در حاشیه این همایش ورزشی به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: پارس آبادی ها با مشارکت گسترده در پیاده روی خانوادگی و طی مسیر 14 کیلومتری رکورد جدیدی بر جای گذاشتند و این همایش باید در کتاب رکوردهای ورزشی ثبت شود.
7

محمدرضا دوست محمدی  افزود: مسافت همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان به طول حدود هفت کیلومتر تعیین شده بود که با احتساب مسیر برگشت شرکت کنندگان مسیر 14 کیلومتری را طی کردند.
8

وی گفت: این اولین بار است که یک مسیر طولانی را برای پیاده وری انتخاب کردیم و در این همایش همه قشرها و گروه های سنی اعم از پیر و جوان ، کودک و نوجوان و زن و مرد شرکت کردند.
9

وی با بیان این که حضور مردم پارس آباد در همایش بسیار باشکوه و مثال زدنی بود اظهار کرد: پیاده روی امروز در پارس آباد چه به لحاظ حضور مردم نسبت به جمعیت و چه از نظر بعد مسافت ، زیبایی و مناظر طبیعی مسیر و نقطه پایانی، یکی از بهترین همایش های برگزار شده در سال جاری بود.
10

وی همچنین به نقش ورزش های همگانی در ارتقای سلامت اشاره کرد و افزود: نقش ورزش های همگانی و پیاده روی با خانواده در سلامت تن و روح و روان بسیار با اهمیت است.
گفتنی است جایزه اول پیاده روی با خانواده، یک دستگاه سواری پراید بود، که در حضور حاضران در این همایش به قید قرعه، نصیب یک دختر بچه 9ساله به نام “سعیده رسولی” شد.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "برندگان جوایز قرعه کشی همایش پیاده روی خانوادگی در پارس آباد مشخص شدند"

#1 Comment By سنا On 2013/10/29 @ 1:11 ق.ظ

اطلاع رسانی سایت درخصوص همایش پیاده روی پارس آباد بی نظیر بود.