امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 19th, 2015 5:38 | کد خبر : 15016 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برنامه های هفته بسیج باشکوهتر از سال های قبل در پارس آباد برگزار می شود

فرمانده سپاه پارس آباد از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها باشکوهتر از سال های گذشته در این منطقه مرزی و ولایت مدار اجرا می شود.

به گزارش مغانه، سرگرد پاسدار مطلب شاهی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در پارس آباد با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با هماهنگی دستگاه های اجرایی، نهادها و اقشار مختلف مردم و بسیجیان با شعار «بسیج دست قدرت خدا» برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه به مناسبت هفته بسیج، افزود: در نخستین روز از هفته بسیج که از ۲۹ آبان آغاز می شود‏، میقات با صالحین، سخنرانی فرمانده ناحیه قبل از خطبه های نمازجمعه و برپایی ایستگاه صلواتی در این شهرستان برگزار می شود.

شاهی از افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، هم‌زمان با آغاز هفته بسیج با حضور شهرهای بیله سوار و اصلاندوز در پارس آباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای معرفی و ارائه محصولات فعالان اقتصاد مقاومتی منطقه در حوزه پرورش ماکیان شامل بلدرچین و مرغ، تولید عسل، پرورش قارچ، صنایع دستی و صنایع تبدیلی در محل نمایشگاه دائمی سینما انقلاب پارس آباد برپا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد ادامه داد: بسیج سازندگی این ناحیه در ۲۴ عرصه، تاکنون ۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به متقاضیان برای ایجاد فرصت‌های اشتغال پرداخت کرده که ۸۰ درصد این اعتبارات توسط بسیجیان جذب شده است.

وی، حماسه شکوه مقاومت و ایستادگی” بسیجیان را در پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) را مهم ترین برنامه در این هفته عنوان کرد و افزود: این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف بسیجیان شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار می شود.

شاهی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را دیگر برنامه این هفته اعلام و اظهار کرد: این همایش نیز با مشارکت تربیت بدنی سپاه، اداره ورزش و جوانان، ادارات و نهادهای مختلف شهرستان روز جمعه ۲۹ آبان ماه از ساعت ۷ و ۳۰ صبح از میدان سپاه به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.

فرمانده ناحیه بسیج پارس آباد از کلنگ زنی مجهزترین استخر سرپوشیده استان اردبیل در محوطه کانون جوانان بسیج این شهرستان نیز خبر داد و گفت: کلنگ احداث این استخر قرار است در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز سه شنبه ۳ آذر به زمین زده شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این هفته تصریح کرد: برگزاری نهضت روشنگری به منظور آگاه سازی مردم در بحث جریان نفوذ، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق، اجرای تئاتر خیابانی، جلسات بصیرت افزایی، غبارروبی مزارشهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در طول هفته از اهم برنامه های این ناحیه به مناسبت هفته بسیج است.

شاهی، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان در جهت تبیین اهداف و برنامه های هفته بسیج در فرمانداری، همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، همایش سه ساله های حسینی، دیدار اعضای ستاد هفته بسیج با امام جمعه و فضاسازی سطح شهر را از جمله برنامه های انجام شده قبل از هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیح حافظ انقلاب و پرچمدار اسلام در جهان است، بیان کرد: این حفاظت زمان و مکان ندارد و هرجا و در هر عرصه ای تهدید علیه انقلاب بوده است، بسیج و بسیجیان در آنجا حضور دارند و با استکبار مبارزه می کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بسیجیان این ناحیه همیشه آماده و گوش به فرمان ولایت هستند و امسال نیز با حضور پررنگ و اجرای باشکوه برنامه های هفته بسیج، بار دیگر دشمنان را ناامید می سازند.

منبع: آران مغان

اخبار مرتبط

نظرات