امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 19th, 2015 6:51 | کد خبر : 8828 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

برنامه سفردکتر لاریجانی به اردبیل

استاندار اردبیل گفت: دکتر علی لاریجانی رییس محلس شورای اسلامی با توجه به سفر ترکیه حضور کوتاه مدتی در استان در روز سه شنبه خواهد داشت.

به گزارش مغانه، مجید خدابخش افزود: دکتر لاریجانی صبح روز سه شنبه برای کلنگ زنی ˈدهکده انرژی و فراورده های نفتی ˈ وارد اردبیل خواهد شد.

وی بیان کرد: رییس مجلس در جمع مدیران و نخبگان استان سخنرانی کرده و در آیینی ویژه عملیات بزرگترین واحد تولیدی بخش خصوصی در اردبیل را کلید خواهد زد و آنگاه برای سفر به ترکیه این شهر را ترک خواهد کرد.

او اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری آتیه ساوالان تاکنون پروژه های بزرگی به اجرا گذاشته و مجتمع تولید پتروشیمی را بعنوان یکی از بزرگترین طرح های صنعتی خود در اردبیل به اجرا خواهد گذاشت .

خدابخش اظهار کرد: برای ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی از جمله مواد شوینده، زمین مورد نیاز در اختیار این شرکت قرار گرفته و زمینه استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن نیز فراهم شده است.

بانک صنعت و معدن به فعال سازی واحدهای صنعتی کمک می کند

***********************************************************

استاندار اردبیل همچنین به نشست امروز خود با مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه منصور حقیقت پور نماینده اردبیل و تنی از مدیران اشاره کرد و گفت : در این جلسه تصمیم های بسیار مثبتی در باره واحدهای تولیدی استان اتخاذ شد.

وی بیان کرد: بانک صنعت و معدن در محورهای اعطای تسهیلات مالی به واحدهای تازه تاسیس ، کمک به طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی و تامین نیازهای مالی واحدهای بزرگ صنعتی به صنایع استان کمک خواهد کرد.

به گفته وی ، این بانک با تامین سرمایه در گردش می تواند به بهبود فعالیت واحدهای دچار مشکل کمک بسیاری کند.

استاندار اردبیل همچنین افزود: افزایش سطح اعطای وام از 10 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال به واحدهای صنعتی در خود استان اردبیل نیز در این نشست مورد موافقت مدیرعامل بانک صنعت و معدن قرار گرفت. ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات