- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برنامه ریزی برای تامین۱۸۰مگاوات برق پایاب سد خدا آفرین در حال انجام است

به گزارش مغانه آنلاین، علیرضا علیزاده در آیین تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید برق مغان اظهار کرد: پارس آباد به لحاظ ظرفیت ها و قابلیت هایی که دارد به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است و شرکت توزیع برق استان همپای این پیشرفت و رشد، سرمایه گذاری های خوبی را در صنعت برق این منطقه انجام داده است.

وی بیان کرد: در سفر اخیر وزیر نیرو به استان اردبیل، یک هزار و ۷۲۰میلیارد ریال پروژه صنعت برق در این استان افتتاح شد که سهم پارس آباد مغان از این رقم در بخش انتقال  ۴۰۰میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش توزیع نیز از مجموع ۲۵۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در سطح استان،  افزون بر ۳۵درصد به پارس آباد اختصاص دارد که در زمینه های کابل خودنگهدار، نصب ترانس و توسعه شبکه هزینه شده است.

به گفته وی، مدیریت برق پارس آباد مغان در بحث نیروهای خلاق و توانمند و در بسیاری شاخص ها رتبه یک استان را داراست.

مدیر قبلی برق مغان نیز گفت: در چهار سال گذشته ۵۲دستگاه پست هوایی برای رفع نوسانات و ضعف برق پارس آبادمغان در نقاط مختلف نصب شده است.

“ناصر عبدالهیان”، احداث خط ۲۰کیلوولت به طول ۶۲کیلومتر، احداث شبکه ۴۰۰ولت به طول ۵۳کیلومتر ، احداث کابل خود نگهدار به طول ۱۶۰کیلومتر به منظور رفع ضعف برق، جلوگیری از انشعابات غیر مجاز و سرقت سیم های برق، واگذاری انشعاب به ۱۵هزار مشترک جدید ، شروع خط دومداره فشار متوسط فرودگاه و بیمارستان جدید و نیز بازرسی انشعابات ۳۵هزار و ۵۰۰مشترک را از جمله اقدامات و فعالیت های مهم مدیریت برق مغان در چهار سال گذشته برشمرد.

در این آیین “بابک روح الهی” به عنوان مدیر جدید برق مغان معرفی شد.