- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

برترین های کنکور سراسری پارس آبادمغان تجلیل شدند+تصاویر

به گزارش روز یکشنبه مغانه در این آیین که در دفتر امام جمعه پارس آباد برگزار شد، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد با ابراز خرسندی از باردهی تلاش های دانش آموزان و اولیا و مربیان گفت: برنامه‌ریزی و تلاش خانواده‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش و تلاش دانش‌آموزان دو محور دخیل در بحث نخبه‌پروری هستند.

وی افزود: در این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در زمینه های اقتصادی، علمی‌، گردشگری و کارآفرینی وجود دارد که استفاده بهینه و مطلوب از این توانمندی ها و قابلیت ها تلاش های جدی مسوولان را می طلبد.

وی ادامه داد: مشکلات جدی و حقیقی ما تحریم و تورم نیست ،شاید اینها سختی هایی به همراه داشته باشند ولی معضل اساسی اینجاست که ما برای نیروهای انسانی فرهیخته جامعه خود بی توجه باشیم و این بی اعتنایی به ذخایر انسانی ونیروهای نخبه خسارت عظیمی بر پیکره جامعه وارد می کند.

وی اضافه کرد: همه گره ها و مشکلات کشور به دست نخبگان باز می شود و نخبگان هستند که میتوانند کشور را به عنوان یک کشور بالنده در دنیا معرفی کنند.

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز با تبریک و قدردانی از افتخارآفرینی این دانش آموزان در عرصه های آموزشی و علمی کشورگفت: در سایه پشتکار دانش آموزان و تلاش معلمان ، این شهرستان از نظر علمی در جایگاه ممتازی قرار دارد به طوری که در آزمون سراسری سال۹۴ تعداد ۲۰رتبه زیر ۱۰۰۰ توسط دانش آموزان کسب شده است.

دهقانی افزود: برای کسب رتبه برتر در کنکور باید ‌ارتباط‌ نزدیکی بین خانواده، دانش‌آموز و مدرسه وجود داشته باشد و ایجاد این رابطه منجر به موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی خواهد شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری دانشگاه و مراکز آموزش عالی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: قدردانی از برترین های کنکور نقش موثری در موفقیت آنان و ایجاد انگیزه بین سایر دانش آموزان دارد.

۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۱

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "برترین های کنکور سراسری پارس آبادمغان تجلیل شدند+تصاویر"

#1 Comment By علی.ع On 2015/08/17 @ 1:18 ب.ظ

در این تصاویر دانش آموزی هست که هنوز سال سوم دبیرستانه ، چطوری برگزیده کنکور شده. در تصاویر نشسته نفر اول از سمت راست امسال میره چهارم.

#2 Comment By حاج کریم صادقی On 2015/08/20 @ 11:17 ق.ظ

به امید اینکه روزی همه ی جوانان تحصیلکرده منطقه مان را آبادتر و زیباتر کنند.تبریک میگویم افتخار آفرینی جوانان منطقه را.