امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 25th, 2014 10:05 | کد خبر : 3153 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بخش کشاورزی کشور نیازمند تحول و نوسازی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور نیازمند تحول، نوسازی و افزایش تولید و بهره وری است. به گزارش ایرنا، محمدعلی جوادی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: در چند ماه گذشته دولت در حوزه کشاورزی تصمیمات اساسی اتخاذ […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی کشور نیازمند تحول، نوسازی و افزایش تولید و بهره وری است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی جوادی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: در چند ماه گذشته دولت در حوزه کشاورزی تصمیمات اساسی اتخاذ کرده که خرید تضمینی برخی اقلام کشاورزی نظیر گندم و تقویت ضریب مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی در سراسر کشور از آن جمله است.

وی، ممنوع کردن واردات میوه های خارجی را از دیگر سیاست های مهم دولت در چند ماه گذشته عنوان و بیان کرد: با وجود برخی موانع و مشکلات این تصمیم اتخاذ شد و هم اکنون کلیه انبارها و سردخانه ها آماده است و مشکلی در تامین میوه شب عید وجود ندارد.

وی، اضافه کرد: امسال بعد از گذشت چند سال، میوه مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز، از داخل کشور تامین شده است.

او، با اعلام اینکه با فرمان مقام عظمای ولایت برای کلیه وزارتخانه ها، اقتصاد مقاومتی کلید خورده است، گفت: در این راستا کارگروهایی تشکیل شده که امید بر این است در آینده نزدیک نقش این و حماسه ای که اقتصاد مقاومتی ایجاد خواهد کرد به چشم ببینیم.

جوادی، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شرکت کشت و صنعت مغان گفت: بخش کشاورزی سرلوحه اقتصاد مقاومتی است از اینرو دشت مغان و کشت و صنعت مغان در تحقق این مهم می توانند نقشی اساسی ایفا کنند.

وی، با بیان اینکه با همه اقداماتی ک در این شرکت صورت گرفته، راندمان مناسبی که مورد تائید بخش کشاورزی است در این شرکت حاصل نشده است، افزود: برای دستیابی به راندمان مطلوب باید تلاش هایمان را مضاعف کنیم.

وی، از مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره کشت و صنعت مغان خواست، رسیدگی به امور کارکنان و کارگران شرکت و حاکمیت اخلاق و روابط اخلاقی و انسانی و اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند.

او، اظهار کرد: اگر وضعیت پرسنل یک شرکت مناسب و کارگران، کارشناسان و کارمندان آن در رفاه و آسایش باشند بدون شک راندمان تولید و بهره وری چند برابر خواهد شد.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایا از خدمات اعضای هیات مدیره قبلی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قدردانی و “اروجعلی محمدی” به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره جدید و دیگر اعضای هیات مدیره جدید این شرکت معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظرات