- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بخشدار اسلام آبادمغان بر حل اختلاف بین عشایر و شرکت های مغان و پارس تاکید کرد

IMG_7877

بخشدار اسلام آباد بر حل اساسی اختلاف بین عشایر و شرکت های کشت و صنعت مغان و پارس تاکید کرد.

به گزارش مغانه، محمدحسین نوری در دیدار نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار با مردم اسلام آباد گفت: اختلاف دیرینه ارضی بین عشایر محدوده نشین و شرکت های مغان و پارس آباد، از مشکلات و معضلات جدی این بخش است و رفع منطقی آن موجب پیشرفت و توسعه این دو شرکت و همچنین بخش اسلام آباد خواهد شد.

وی، وضعیت فعلی جاده های ارتباطی منتهی به مرکز این بخش را نامناسب دانست و اضافه کرد: جاده ارتباطی شهر اسلام آباد – شهرک مغان که از مهم ترین راه های مواصلاتی این بخش است وضعیت نامطلوبی دارد و مرمت و اصلاح آن از مطالبات اساسی مردم این بخش است.

او، با بیان اینکه توسعه جاده های ارتباطی به رونق و پویایی اقتصاد منطقه منجر خواهد شد، بیان کرد: یکی از شاخص های توسعه هر جامعه ای، برخورداری از راه ها و محورهای مواصلاتی مناسب است.

وی، ادامه داد: با وجود آنکه حدود یک سال و نیم از ارتقای اسلام آباد به بخش می گذرد، اما هنوز نمایندگی اکثر ادارات و نهادها در این منطقه مستقر نشده است و مردم برای انجام امورات اداری خود به مرکز شهرستان مراجعه می کنند که این علاوه بر اتلاف وقت و تحمیل هزینه، مشکلاتی را درپی دارد.

نوری، تعداد جمعیت بخش اسلام آباد را 15هزار نفر عنوان کرد و با اعلام اینکه این بخش از امکانات طبیعی و مواهب و استعدادهای خدادای زیادی برخوردار است، خواستار توجه بیش از پیش مسوولان به این بخش شد.