- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بخشداران جدید اصلاندوز و پارس آباد انتخاب شدند

به گزارش مغانه، عصر امروز پنجشنبه در جلسات جداگانه ای که با حضور سروری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل، برگزار می شود، محمد ابراهیمی به عنوان بخشدار بخش مرکزی پارس آباد و عباس مینایی به عنوان بخشدار اصلاندوز معرفی و از خدمات بخشداران قبلی این دو بخش قدردانی خواهد شد.

ابراهیمی پس از تاسیس بخشداری اصلاندوز به عنوان اولین بخشدار این منطقه و در زمان دولت اصلاحات مدتی در پست بخشدار گرمی خدمت کرده است.

عباس مینایی نیز پیش از این به عنوان کارمند در استانداری اردبیل مشغول خدمت بود و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس عمران و دانشجوی مقطع دکتری است.

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "بخشداران جدید اصلاندوز و پارس آباد انتخاب شدند"

#1 Comment By اشنا On 2014/12/20 @ 8:59 ق.ظ

سلام خسته نباشید درمورد مدرک تحصیلی دکترمینایی بایدبنویسید کارشناسی ارشد ودکتری برنامه ریزی شهری خیلی ممنون

#2 Comment By زارعی On 2014/12/21 @ 10:43 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز
در مورد آقای مینایی اطلاعات زیادی ندارم ولی در مورد آقای ابراهیمی که قبلا بخشدار آصلاندوز بودن با ید بگم ایشان دوم خردادی هستن فردی بسیار پر تلاش با ایمان در کارهای خودم وانجام قانون با هیچ کس تعارف ندارن من انتخاب ایشان را اول به مردم شریف پارس آباد تبریک میگویم دوم به جناب ایشان البته خوشحال میشدیم که در پست های بالاتر ایشان را زیارت بکنیم ولی باز اندک مرحمی برای تسکین استعفای آقای بیگدیلو میباشد امید است جناب آقای برومند بعد از این به خود آیند با اینکه دیر است ولی چاره ای نیست

#3 Comment By یک فرهنگی On 2014/12/22 @ 6:32 ب.ظ

سلام . آقا جون از دست بخشداران انتخاب شده برومند چه بر می آید. از برنامه هایشان بنویسید. از ابتکاراتشان بگوئید . واز اختیاراتشان که هیچ وپوچ هست. بخشدار اصلاندوز یا بخشدار مرکزی به چه درد مردم می خورند.آیا بر تورم بازار شان می توانند کنترل داشته باشند.؟یا آقای نصیری که درستاد روحانی بخاطر منافع آینده اش دست بکار بودوانتخابات آینده گرمی و… . شعارشان خدمت به خلق الله شده . ودرآمد زایی به جیبشان . اشتغال دادن در کشت وصنعت ودانشگاه آزاد و….به نزدیکان نماینده . . حیف بر رییس دانشگاه آزاد پارس آبادکه عکسش را با برومند می زند وافتخار هم دارد.که نوچه نماینده شده .آقای دانشگاه ازاد تو دکترای دانشگاهی را برای چه گرفته ای خجالت هم نمی کشی از پول بیت المال بنر می زنی .وظیفه تو به عنوان ریاست دانشگاه آزادچیست که رشته ای را آوردهای که اصلا نیاز 50سال آینده هم نیست ؟.مغان منطقه کشاورزی است برادر دکتر ای … ؟ هزینه ای که بخاطر شهریه از فرزندان فقیر و مسکین میگیرید بهمان اندازه خدمات می دهید؟ کسانی که فوق یا دکترا دارند براحتی در دانشگاه های مغان با یادداشت از افراد بانفوذ به دانشگاه راه می دهند وبعنوان استاد با حداقل حق الزحمه سر دانشجویان بدون کنکور را سرگرم وبه مشق نویسی برمی گردانند. دانشگاه های پارس آباد با کدام صنعت وخدمات ارتباط دارند ؟؟ دانشگاه محل انشا گرقتن شده و ………..

#4 Comment By محمد On 2014/12/23 @ 1:44 ب.ظ

آقای یک فرهنگی إ جهت اطلاع شما باید بگویم که بخشداران جدید پارس آباد و اصلاندوز با مخالفت و بدون موافقت برومند انتخاب شده اند و حتی برومند در حال حاضر مانع شروع بکار و حضور و استقرار ابراهیمی بخشدار جدید پارس آباد در منطقه است . در مورد عملکرد رئیس دانشگاه آزاد پارس آباد با شما هم عقیده ام . بیش از یکسال است که اعتبار حکم رئیس دانشگاه آزاد پارس آباد تمام شده و تلاش وی برای تمدید حکمش تا کنون بی نتیجه مانده است. با روی کار آمدن دکتر جعفری واحد پارس آباد دچار رکود شده است. هر روز برای تبلیغ خود و سرپوش گذاشتن به کم کاری هایش با پرداخت هزینه های کلان از جیب دانشگاه ، بنر نصب می کند.
مشک آن است که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید