امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 24th, 2016 7:17 | کد خبر : 18177 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بخشداران جدید اسلام آباد و تازه کند فردا چهارشنبه معارفه می شوند

بخشداران جدید بخش های اسلام آباد و تازه کند پارس آباد مغان فردا/ چهارشنبه/ معرفی شوند.

به گزارش شامگاه سه شنبه مغانه، در جلسه شورای اداری پارس آباد مغان که ساعت ۱۱ روز چهارشنبه با حضور مسولان استانی و محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان مرزی برگزار خواهد شد، “عدالت حاجی پور” به عنوان بخشدار اسلام آباد و “محمد علیزاده” به سمت بخشدار تازه کند معارفه و مشغول به کار خواهند شد.

در این جلسه همچنین از بخشداران قبلی این دو بخش ، “صالح عبدی ” بخشدار تازه کند و “محمدحسین نوری” بخشدار اسلام آباد قدردانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

علیزاده

مغان شده حیاط خلوت اردبیل در حالیکه حیات مردم نادیده گرفته شده. با توجه به پتانسیل بالای کشاورزی در مغان .وجود نعمت بزرگ رودخانه ارس،دارا بودن گمرگ در منطقه ،داشتن دو شرکت عظیم کشت وصنعت مغان و پارس و فرودگاه که به فراموشی سپرده شده و وجود نخبگان و فرهیختگان و استعداد بالای جوانان در تمام عرصه های اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی ،فرهنگی ، هنری و ورزشی که ستون اصلی استان میباشد و بدون مغان استان اردبیل هیچ است باید به مغان توجه ویژه گردد. نه اینکه تیشه به ریشه این منطقه بزنند و دود آن به چشم مردم مظلوم مغان برود ودر آخر خود استان و کشور با پسرفت مغان متحمل زیان شوند .چرا به چشم غریبه به مغان نگریسته میشود ؟چرا با تبعیض رفتار میشود ؟چرا فقط زمان انتخابات مغان به یاد می افتد؟ چرا جاده مغان به اردبیل مثل یک قتلگاه است ؟و صدها انسان در این جاده جان خود را ازدست داده اند و منطقه ضربات سنگین معنوی و اقتصادی در این خصوص خورده چرا کشت وصنعت مغان رو به نابودی است ؟چرا در طول سال چندین مدیر و مسئول از فرماندار گرفته تا رئیس ادارات عزل میشوند ؟اگر این مدیران توان کار در انجام وظایف محوله را ندارند اصلا با چه معیاری به این افراد مسئولیت داده میشود ؟به قول فرمایش امام جمعه محترم شهرستان پارس آباد منطه مگر کارگاه آموزشی مدیران است .حال با وجود این مشکلات که فقط چندین نمونه از صدها مشکلات منطقه بیان شد در اهداف دولت که تدبیر و امید است چه تدبیری در رفع مشکلات مغان اندیشیده شده و مردم به چه امیدی صبر کنند .رضایت مردم با تامین نیازهای قانونی و بحقشان ،رضایت خداوند را بدنبال دارد پس جناب استاندار رضایت خدا را در نظر بگیرید و مردم مغان را در باتلاق مشکلات رها نکنید.
ومن ا… التوفیق