- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

با ناراضی تراشان برای مسافران آذری برخورد می شود

به گزارش مغانه از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم در جلسه کارویژه مرزی بیله سوار با تاکید بر لزوم رضایتمندی مسافران آذری و اهمیت سفر آنها در اشتغال جوانان ، درآمد مردم و رونق بازار خواستار تعامل و همکاری اعضا برای ساماندهی اصولی مسافران شد.

وی افزود: به رغم تشکیل جلسات متعدد و پیگیری های مکرر وضعیت فعلی در تیرپارک رضایت بخش نیست و سبب نارضایتی مسافران آذری شده است.

وی برخورد قاطع با خاطیان و کسانی که موجب رنجش و نارضایتی مسافران آذری و بی نظمی در تیرپارک و گمرک

می شوند را ضروری دانست و اظهار کرد: این نارضایتی موجب عدم سفر آنها به کشور خواهد شد و این امر تبعات خوبی بر منطقه ندارد.

وی گفت: نباید اجازه داد عده ای معدود با آبروی کشور و مردم بازی کنند.

فرماندار همچنین بر لزوم درآمدزایی برای شهرداری تاکید کرد و افزود: قطع درآمد شهرداری از ساماندهی مسافران ، شهرداری را با مشکلات زیادی مواجه کرده و باید برای ایجاد آن تمهیداتی اندیشیده شود و شهرداری بتواند با کسب این درآمد به ارائه خدمات بپردازد.

حلیم افزود: 130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز سوم محوطه سازی و ساختمان پایانه مرزی اختصاص یافته است.

پیش تر استاندار اردبیل در آیین افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار مغان به خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته حدود یک میلیون و 50 هزار نفر از گمرک بیله سوار تردد کردند که 950 هزار نفر این مسافران اتباع آذری بودند.

مجید خدابخش با بیان این که مسوولان این استان و کشور برای جمعیت و اتباع آذربایجان ارزش و حرمت قائل هستند افزود: ایران و آذربایجان اشتراکات فراوانی از جمله تاریخ ، فرهنگ و اعتقادات و زبان مشترک دارند و ایران علاقمند به توسعه روابط با آذربایجان است.