امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 6th, 2016 5:14 | کد خبر : 17308 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

با عاملان ساخت و سازهای غیر قانونی در پارس آباد برخورد جدی شود

امام جمعه پارس آباد گفت: باید با عاملان ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر مرزی به صورت جدی و قاطعانه برخورد شود.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی و شهردار پارس آباد با تسلیت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: ساخت و سازهای غیر قانونی روند خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه جلوی این گونه تخلفات و اقدامات غیر قانونی باید از همان ابتدا گرفته شود، بر نظارت جدی و شبانه روزی ماموران شهرداری و پلیس ساختمان و برخورد بدون اغماض آنان با عاملان ساخت و سازهای غیر قانونی تاکید کرد.
وی با قدردانی از زحمات و خدمات شبانه روزی اعضای شورای شهر و شهردار پارس آباد ، از عموم مردم و مسوولان ادارات و نهادها خواست این نهاد را در خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهر یاری کنند.
او با بیان اینکه نباید نگاهمان به شهرداری، طلبکارانه باشد، اضافه کرد: شورا و شهردار پارس آباد برای خدمات رسانی به شهروندان و حل مشکلات شهری و اجرای برنامه های توسعه ای ، اهتمام جدی دارند.
امام جمعه پارس آباد تغییر ۵فرماندار در حدود سه سال اخیر در این شهرستان را مزید بر مشکلات و عامل بسیاری از معضلات در منطقه عنوان و بیان کرد: “اکبر صمدی” فرماندار جدید این شهرستان، اتفاقاً از مدیران و نیروهای تلاشگر، توانمند و شایسته استان است از این روی به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد وی را عوض کنند.
وی کشتارهای غیر مجاز دام و طیور را تهدیدی علیه سلامت و بهداشت عمومی دانست و خواستار برخورد جدی دستگاه های ذی ربط با عاملان کشتار و عرضه غیر بهداشتی دام و طیور در این شهرستان شد شد.

اخبار مرتبط

نظرات