امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 11th, 2014 6:29 | کد خبر : 5039 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

با اراذل و اوباش در پارس آباد به شدت برخورد می کنیم/شش نفر از اوباش زندانی شدند

دادستان عمومی و انقلاب پارس آبادمغان با هشدار قاطع به هنجارشکانان و مخلان نظم و امنیت جامعه، گفت: با اراذل و اوباش و اخلالگران امنیت و آسایش در این شهرستان به شدت و قاطعیت هرچه تمام تر برخورد می کنیم.

46

“رحیم گلزاده” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه، از دستگیری و زندانی شدن شش نفر از ارذل و اوباش پارس آباد خبر داد و افزود: پنج نفر این تعداد، ازعاملان نزاع دسته جمعی در مرکز شهر می باشند و یک نفر دیگر متهم اصلی حمله به یک فرد دست فروش در فلکه ترمینال این شهر است که با قمه و چاقو کشی سبب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

وی، با بیان اینکه دستگیری سایر عاملان نزاع های گروهی ادامه دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی به هیچ عنوان در مقابل ایجاد مزاحمت، ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه و رفتارهای هنجارشکن اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد و قاطعانه با این افراد برخورد می کند.

وی، با بیان اینکه تمامی امکانات برای برخورد قاطع و شدید با اوباش و اراذل و ناامن کنندگان جامعه بسیج شده است، ادامه داد: برای برخورد و محاکمه هنجارشکنان و اوباش نیازی به شاکی خصوصی نیست چرا که ما به عنوان مدعی العموم در راستای دفاع از امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم، با قدرت تمام به این موضوع ورود می کنیم.

او، با اعلام اینکه هشدارهای لازم به اشخاصی که چاقو، قمه و قداره را وسیله قدرت نمایی خود قرار داده و جان، مال ، آسایش و آرامش شهروندان را نشانه رفته اند داده شده است، تاکید کرد: اجازه نمي‌دهيم احدی امنيت عمومي مردم و جامعه را به مخاطره بیاندازد و در جمع‌آوري و برخورد با مجرمان حرفه‌اي و اوباش و مجازات حداکثری آنان از هيچ عمل قانوني دريغ نخواهيم كرد.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

حسین رحمتی

از دادستان و نیروی انتظامی پارس آباد به خاطر برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

رسول ن

توبه گرگ مرگ است خواهشن شدیدآ برخورد نمایید آقای دادستان.

ناشناس

سلام بابا از جونمون چی میخوان این نیرو انتظامی ها یه کوچولو دعوا میکنی همشون میریزن میگیرن ادمو ول کنین بزارین به حال خودمون باشیم دیگه درد خودمون واسه خودمون بسه ….!!!!!!!!!!