امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 4th, 2014 8:15 | کد خبر : 2361 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

باند قماربازان در پارس آباد مغان متلاشی شد

پارس آباد مغان-ایرنا- فرمانده انتظامی پارس آباد گفت: طی یک عملیات توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی یک باند قمار در این شهرستان متلاشی شد. به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ الیاس دلیر افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منطقه به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تبدیل یک واحد مسکونی در […]

پارس آباد مغان-ایرنا- فرمانده انتظامی پارس آباد گفت: طی یک عملیات توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی یک باند قمار در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنگ الیاس دلیر افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منطقه به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تبدیل یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر به قمارخانه، اقدامات گسترده ای در این زمینه آغاز کردند.

وی، ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته، پس از شناسایی محل تجمع اعضای باند قماربازان، ماموران پلیس در یک مرحله عملیات موفق به انهدام این باند و دستگیری 13نفر قمارباز شدند.

به گفته وی، از اعضای این باند مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات قمار و استعمال مواد مخدر همراه با 36میلیون ریال وجه نقد کشف و ضبط شد.

دلیر با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، اضافه کرد: هر چند این عملیات با مشارکت شهروندان انجام شده، ولی اهالی ساکن در منطقه از اقدام وی‍ژه و به موقع ماموران در متلاشی کردن باند قماربازی و دستگیری اعضای آن قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

نظرات