- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در پارس آبادمغان متلاشی شد

4282B47F-84FC-0B1F-9408-F5EF026E6E93
پارس آبادمغان-ایرنا- فرمانده انتظامی پارس آباد از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ الیاس دلیر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا در پارس آباد گفت: ماموران انتظامی منطقه به دنبال اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع گسترده مشروبات الکلی در منطقه، اقدامات گسترده ای برای شناسایی و انهدام این باند و دستگیری اعضای آن انجام دادند.
وی، ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران عمل کننده، چهار مکان نگهداری مشروبات الکلی در شهرستان شناسایی شد و ماموران پلیس موفق شدند در یک عملیات ضربتی از این محل ها مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی کشف و ضبط نمایند.
وی، اضافه کرد: در این عملیات، اعضای باند چهار نفره تهیه و توزیع مشروبات الکلی دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی منطقه شدند.
وی از شهروندان خواست به محض مشاهده هر گونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه 197 اعلام کنند.
دلیر ادامه داد: افرادی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس با 110نیستند می توانند اخبار مرتبط با مواد مخدر، لانه های فساد و امنیتی و اطلاعاتی و نیز انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه شماره 300051110 مطرح نمایند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در پارس آبادمغان متلاشی شد"

#1 Comment By Babak On 2013/12/31 @ 4:24 ق.ظ

خدا قوت میگم به ماموران زحمتکش نیروی انتظامی