امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 21st, 2013 5:42 | کد خبر : 282 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

باند تهیه و توزیع دلار تقلبی در پارس آبادمغان متلاشی شد

پارس آبادمغان- فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از انهدام باند تهیه و توزیع دلار تقلبی در این شهرستان مرزی خبر داد. سرهنگ “اردشیر جوانشیر” شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، گفت: ماموران مرزبانی پاسگاه “پیرایواتلو” علاوه بر متلاشی کردن این باند، با پوشش اطلاعاتي و بكارگيري منابع فعال در سطح حوزه ماموريتي توانستند يك […]

پارس آبادمغان- فرمانده هنگ مرزی پارس آباد از انهدام باند تهیه و توزیع دلار تقلبی در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ “اردشیر جوانشیر” شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار مغانه، گفت: ماموران مرزبانی پاسگاه “پیرایواتلو” علاوه بر متلاشی کردن این باند، با پوشش اطلاعاتي و بكارگيري منابع فعال در سطح حوزه ماموريتي توانستند يك نفر از اعضای آنرا شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگير كننده درحين معامله مقدار چهار هزار و 400 دلار (معادل تقريبي 160 ميليون ريال) دستگير كنند.

وی ادامه داد: در اين عمليات چهار دستگاه گيرنده امواج ماهواره به همراه يك دستگاه فلزياب كشف و ضبط و متهم پس از تشكيل پرونده تحویل مراجع قضايي شد.

مرزبان درجه یک پارس آباد بیان كرد: متخلفان و نقض كنندگان قانون بدانند ماموران مجموعه مرزباني در راستاي صیانت و حراست ازحريم كشور جمهوري اسلامي ايران از هيچگونه تخلفي چشم پوشي نكرده اتد و نخواهند کرد.

نظرات