- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

بازسازی کانال زهکش محله ولی عصر پارس آباد با سرعت در حال اجراست+تصاویر

فرهاد شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: این طرح مهم تا انتهای محله باکری به طول یک هزار و ۱۰۰متر می باشد که برای اجرا و تکمیل آن ۱۱میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با عنایت و نظر مساعد فرماندار و معاون وی در سال گذشته یک میلیارد ریال و در سال جاری پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و استانی به این پروژه تخصیص یافته است.

وی با ابراز رضایت از تلاش ها و عملکرد مطلوب مدیر شرکت مهندسی “نوساز آداک” پیمانکار و مجری این پروژه گفت: شرکت آب منطقه ای به عنوان کارفرما، با برگزاری مناقصه، در فاز نخست اجرای ۷۳۵متر این پروژه را به شرکت مذکور واگذار کرده که حدود ۶۴۰متر آن تکمیل شده و در مراحل نصب نرده های جان پناه و حفاظ قرار دارد.

۲ (۳)

او از برگزاری مناقصه اجرای فاز دوم این طرح در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با انتخاب پیمانکار بلافاصله عملیات اصلاح و بازسازی ۳۶۵متر باقیمانده این پروژه را شروع خواهیم کرد.

به گفته وی ، امسال کار ساماندهی و بازسازی کانال زهکش تا جاده پارس آباد- گوشلو و تا نیمه اول سال آینده کل طرح تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

شهبازی با اشاره به نقش موثر این پروژه در توسعه و پیشرفت محلات یاد شده و رفاه و آسایش اهالی اضافه کرد: ما به شهرداری پیشنهاد داده ایم اگر اعتبار لازم اختصاص داده شود این آمادگی را داریم در کنار نرده های جان پناه، باند دوچرخه و پیاده رو را نیز اجرا کنیم تا مردم از آن بهره مند شوند.

DSC00690

مدیر امور منابع آب مغان به ضرورت حفظ و نگهداری و حراست از این کانال بعد از تکمیل تاکید کرد و افزود: کانال زهکش LK قبل از ساماندهی به محل تکثیر و زندگی برخی حیوانات موذی و انواع حشرات تبدیل شده بود و بوی تعفن آن به خصوص در ماه های گرم سال ساکنان را آزار می داد که با اصلاح و بهره برداری مطلوب از آن و نیز اجرای طرح های پیش بینی شده به یکی از مناطق زیبا و جذاب شهر تبدیل خواهد شد.

او با اعلام اینکه این زهکش ده ها سال پیش و به منظور تخلیه پایاب مزارع احداث شده است، گفت: ما با اولویت قرار دادن شهروندان و جلب رضایت آنان تصمیم گرفتیم با عملیات بنایی به صورت سنگی و نصب لوله هایی برای هدایت زهاب اراضی زراعی این زهکش را اصلاح و بازسازی کنیم.

۲ (۱)

وی با قدردانی از پیگیری های جدی شورا و شهرداری و نیز حمایت ها و مساعدت های همه جانبه این دو نهاد، بیان کرد: برای درختکاری و تعبیه سطل های زباله به مقدار کافی و نیز احداث مسیر پیاده رو و دوچرخه رو مابین خیابان و کانال، شهردار و اعضای شورای شهر قول مساعد و همکاری دادند.

وی از ساکنان محلات باکری و ولی عصر به خصوص خانواده های ساکن در حاشیه خیابان شهید واحدی خواست، ضمن اجتناب از ریختن هرگونه آشغال و نخاله های ساختمان به کانال در پاکیزگی و نگهداری از آن نهایت دقت و همکاری را داشته باشند.

۲ (۲)

مدیر امور منابع آب مغان همچنین از شروع عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی زهکش حدفاصل جایگاه سی ان جی تا ورودی خیابان شهید بهشتی در مسیر اجیرلو در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای بازسازی این کانال ۹۰۰متری، دومیلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ در نظر گرفته شده است .

این مسوول بیان کرد: اصلاح و ساماندهی کانال خیابان ستارخان یکی دیگر از پروژه های مهمی است که امور منابع آب مغان اجرای آن را با مشارکت بخش خصوصی در دستور و برنامه های کاری خود قرار داده است.

DSC00679

 

 

 

4 Comments (Open | Close)

4 Comments To "بازسازی کانال زهکش محله ولی عصر پارس آباد با سرعت در حال اجراست+تصاویر"

#1 Comment By اكبر منوچهري On 2015/11/10 @ 9:47 ق.ظ

از زحمات مدیر محترم زحمتکش وبا اخلاق قدردانی میشود

#2 Comment By اکیب گشت و بازرسی On 2015/11/12 @ 5:15 ق.ظ

واقعا مهندس شهبازی مدیر و مدبر هستن از خداوند برایشان آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون خواستارم

#3 Comment By همشهری On 2015/11/16 @ 8:16 ب.ظ

تقدیر و تشکر از نماینده محترم حاج آقا برومند در رابطه با جذب اعتبارات ماده ۱۸۰- و همجنین تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان حاج آقا احمدی و معاون ایشان مهندس ندایی که جنین پروزه هایی را در برنامه های امور آب شهرستان جا داده اند . همجنین تشکر از مدیریت امور اب مغان و کارکنان این نهاد که کارشان را به نحو احسن انجام دادند.

#4 Comment By رفتاری On 2016/01/13 @ 6:23 ب.ظ

باعرض خسته نباشید به کارکنان و کارگران زحمتکش سازمان امور اب ، بی شک تلاش شما صادقانه و با خلوص نیت است اما برخی از کارکنان شما ،،،،،م،،،،، متاسفانه در برخورد با ارباب رجوع پرخاشگری به خرج میدهد،و سببت به وظیفه خویش بی توجهی می نمایید،