امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 23rd, 2017 12:54 | کد خبر : 22399 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازدید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از طرح های عمرانی پارس آبادمغان

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مجید خدابخش استاندار در سفر به پارس آبادمغان از چندین طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی این شهرستان مرزی دیدن کردند.

به گزارش مغانه آنلاین، طرح سیفون دره رود، ناحیه عمرانی اول و دوم پایاب سد خداآفرین، پروژه آبیاری دشت فتحعلی و فرودگاه از جمله طرح هایی است که امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل از آنها بازدید کردند و درجریان آخرین وضعیت و روند پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفتند.

استاندار اردبیل در جریان بازدید از این پروژه ها گفت: در زمان حاضر پروژه های اقتصادی، کشاورزی و عمرانی بزرگی در شهرستان پارس آباد اجرا می شود که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد تحول عظیمی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

مجید خدابخش افزود: شبکه پایاب سد خداآفرین از طرح های عظیم در سطح کشور است که هم اکنون با شتاب مطلوبی اجرا می شود .

به گفته وی با بهره برداری از این پروژه ملی هزاران فرصت شغلی جدید ایجاد و تولیدات و درآمد منطقه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

طرح عظیم بیمارستان ۱۶۰تختخوابی، مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی و کلینیک تخصصی درمانی پارس آباد دیگر طرح هایی بود که مورد بازدید استاندار و نماینده ولی در استان اردبیل قرار گرفت.

همچنین با حضور استاندار و امام جمعه اردبیل، عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۱روستا و قشلاق پارس آباد مغان شروع شد.

در آئین بازدید استاندار و امام جمعه اردبیل از طرح های عمرانی پارس آبادمغان، تنی چند از مدیران استانی ، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات