امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 10th, 2014 4:58 | کد خبر : 5756 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار

معاون وزیر راه و رئیس راهداری و حمل و نقل کشور در بازدید از روند احداث سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار از تخصیص 50 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه خبر داد.

untitled

به گزارش مغانه، داود کشاورزیان در سفر به این شهرستان مرزی به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل در محوطه پایانه مرزی بیله سوار با سرپرست فرمانداری و مسئولان این شهرستان دیدار و از نزدیک در جریان روند اجرائی و تکمیل سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار مغان قرار گرفت.

وی در این بازدید با بیان اینکه تا به حال برای تکمیل سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار حدود 200 میلیارد ریال هزینه شده است ،اظهار کرد:امسال با تخصیص 50 میلیارد ریال دیگر که برای محوطه سازی پایانه و کارهای نا تمام اختصاص یافته امیدواریم ظرف چند ماه آینده با پیگیری های مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل تکمیل شده و در اختیار پایانه مرزی شهرستان بیله سوار قرار گیرد.

کشاورزیان تخصیص اعتبار باقیمانده برای اتمام این پروژه را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد:این سالن مسافری که مشکل اعتبار ندارد پس هر چه زودتر باید تکمیل شده و در هفته دولت آماده بهره برداری باشد چرا که این طرح به حد کافی بلاتکلیف مانده و نیازی نیست که با اهمال کاری تکمیل آن به وقت دیگر موکول شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی هچنین وضعیت راه مواصلاتی اردبیل به گرمی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:فقط وضعیت راه گرمی به بیله سوار نیاز به بازسازی و ترمیم دارد که آن هم مقرر شد راهداری و حمل و نقل استان اردبیل برای بازسازی آن اقداماتی انجام دهد.

 

اخبار مرتبط

نظرات