امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 19th, 2015 1:06 | کد خبر : 11550 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بازدید سرزده فرماندار پارس آبادمغان از شهرداری

فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان به همراه گروهی از کارشناسان فرمانداری بدون اطلاع قبلی از شهرداری پارس آباد بازدید کرد.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در جریان این بازدید گفت: شهرداری ها یکی از دستگاهای مهم خدمات رسان به مردم می باشند که فعالیت آنها به صورت روزمره و مستمر با زندگی مردم گره خورده است.

وی توجه به شهرداریها را جز وظایف حاکمیتی دانست و افزود: در نظر داریم با بازدید های مستمر از ادارات از نزدیک کم و کیف خدمات رسانی به مردم را رصد کنیم و در صورت مشاهده نقاط ضعف و قوت نسبت به بهبود و اصلاح ضعف ها و برجسته سازی قوت هااقدام نماییم.

وی بازدید از پروژه ها و فعالیتهای ادارات و روستاها و بخشهای تابعه شهرستان را از برنامه های فرمانداری دانست و نظارت و کنترل و هدایت عالیه را از وظایف مدیریتی فرماندار عنوان کرد و ادامه داد: بازدیدهای میدانی جزئی از ابزارهای برنامه ریزی و زمینه سازی برای تصمیمات محلی می باشد.

در این بازدید تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پارس آباد در سخنان جداگانه ای، برخی برنامه ها و اقدامات در حال اجرا و موانع و مشکلات طرح های عمرانی در حوزه شهری را بیان کردند و خواستار همکاری فرماندار شدند.

اخبار مرتبط

نظرات