امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 23rd, 2013 9:03 | کد خبر : 767 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بارش شدید باران سبب آبگرفتی معابر عمومی پارس آبادمغان شد

بارش شدید باران موجب آبگرفتی بسیاری از معابر عمومی ، خیابان ها و منازل مسکونی برخی محله های شهر پارس آباد شد. به گزارش روز دوشنبه مغانه، بارش کم سابقه باران که از شامگاه یکشنبه شروع به باریدن کرد، به حدی شدید بود که خیابان های این شهر به خصوص در بالای کمربندی، میدان قیام […]

oct_05_06_rain[1]

بارش شدید باران موجب آبگرفتی بسیاری از معابر عمومی ، خیابان ها و منازل مسکونی برخی محله های شهر پارس آباد شد.

به گزارش روز دوشنبه مغانه، بارش کم سابقه باران که از شامگاه یکشنبه شروع به باریدن کرد، به حدی شدید بود که خیابان های این شهر به خصوص در بالای کمربندی، میدان قیام و اکثر خیابان های محله زیر نهر تراب را در کمتر از نیم ساعت تبدیل به رودخانه کرد به طوری که امکان تردد وسایل نقلیه وجود نداشت.

این بارندگی که با رعد و برق و وزش باد شدید همراه بود همچنین موجب قطع جریان برق شهر و رعب و وحشت اهالی شد و خسارات زیادی به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی وارد کرد.

فرماندار پارس آباد گفت: بارش باران سیل آسا به اختلال در زندگی عادی مردم و عبور و مرور وسایل نقلیه شهری شد.

ولی کریمی، افزود: در اولین دقایق شروع بارندگی ستاد بحران با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل و نیروهای امدادی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان احتمالی به محله های آسیب پذیر اعزام شدند.

به گفته وی، بر اثر بارش شدید باران زیان هایی به بخش کشاورزی، تاسیسات شهری و تعدادی اماکن مسکونی به ویژه بافت قدیم وارد شد که برآورد میزان دقیق خسارات  بلافاصله پس ازمتوقف شدن بارندگی، ظرف روزهای آینده صورت می گیرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات