امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 12th, 2013 10:20 | کد خبر : 2063 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

بارش برف، دامداران و دیم کاران پارس آبادمغان را خوشحال کرد

 بارش برف عشایر، دامداران، به ویژه کشاورزان دیم کار پارس آباد را که با انجام کشت پاییزه، مترصد و منتظر نزولات جوی و بارش رحمت الهی بودند شادمان کرد. به گزارش مغانه، ریزش دانه های سفید برف که از دیشب آغاز شده و تا لحظه مخابره این خبر همچنان ادامه دارد، تمام مناطق روستایی و شهری […]

63188598480405879963

 بارش برف عشایر، دامداران، به ویژه کشاورزان دیم کار پارس آباد را که با انجام کشت پاییزه، مترصد و منتظر نزولات جوی و بارش رحمت الهی بودند شادمان کرد.

به گزارش مغانه، ریزش دانه های سفید برف که از دیشب آغاز شده و تا لحظه مخابره این خبر همچنان ادامه دارد، تمام مناطق روستایی و شهری و کشتزارهای منطقه را کاملاً سفید پوش کرده است.

لغزندگی سطح خیابان ها و جاده های اصلی، سبب کندی و اختلال در رفت و آمد خودروها و عبور و مرور شهروندان و همچنین سبب وقوع چندین فقره تصادف رانندگی بدون تلفات جانی شده است.

همچنین بر اثر بارش برف، هم اکنون راه ارتباطی چندین قشلاق عشایری و روستا و بین مزارع مسدود است و تردد در جاده های ارتباطی اغلب قشلاقات به وسیله تراکتور امکان پذیر است.

براساس اعلام آموزش و پرورش پارس آباد و اصلاندوز، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه به علت برودت هوا و ریزش برف امروز/پنجشنبه/ تعطیل است.  

 

اخبار مرتبط

نظرات