- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ایوب سرافراز سرپرست دانشگاه آزاد بیله سوار شد

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز، علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در این مراسم گفت: کار بزرگ و شاخص دوره سرپرستی قبلی دانشگاه آزاد، عدم بکارگیری نیروی کار مازاد بود که به خوبی از سوی سرپرستی مدیریت شد.
وی گفت: هیچ گونه مشکلی در دوره مسئولیت و سرپرستی قبلی این دانشگاه مشاهده نشد و همه عوامل و مسئولین دانشگاه به نحو احسن به وظایف خود عمل کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل اظهار کرد: هر دانشگاهی که وابسته به دانشجو باشد با مشکل مواجه خواهد شد و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و وابستگی دانشگاه را به دانشجو کم کرد.
وی از نظارت بیشتر بر واحد های شهرستانی خبر داد و افزود: رئیس واحد باید با تدبیر بوده و با مدیریت خود در جهت پیشرفت دانشگاه از افراد متخصص شهرستانی بهره مند شود.
وی در مورد نحوه تبدیل حکم سرپرستی به ریاست نیز گفت: سرپرستی باید در بحث برنامه های هشتگانه ابلاغی عملکرد مناسبی داشته باشد و در غیر این صورت حکم سرپرستی تبدیل به ریاست نخواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار گفت: باید از ظرفیت های بالقوه موجود در شهرستان به نحو احسن بهره مند شد و با بررسی بیشتر نقاط ضعف را یافته و با برنامه ریزی در صدد پر کردن خلاهای موجود بر امد.

وی دانشگاه را فضای حقیقی دانست و افزود : برنامه و مراسمات معارفه مشکلات را حل نمی کند و باید از ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به نفوذ شبکه های اجتماعی در بین جوانان از مسئولین دانشگاهی خواست تا با زبان دین و علم مقابل شبکه های اجتماعی ایستادگی کنند.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "ایوب سرافراز سرپرست دانشگاه آزاد بیله سوار شد"

#1 Comment By علی رضا ارژنگی (روزنامه نگار) On 2015/07/14 @ 9:12 ق.ظ

برادرعزیز و خوبم جناب آقای دکتر سرافراز انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان مرزی بیله سوار مغان که بیانگر تعهد ، کارآمدی ، لیاقت و شایستگی های بر جسته آن برادر گرامی حکایت دارد یقینا با بهره گیری از تجارب ارزنده خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان مرزی پارس آباد مغان و استفاده از نظر فرهیختگان و نخبگان در پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه استراتژیک ، و رفع نیازهای دانشجویان در رشته های مختلف موفق و سر بلند باشید . از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سر شار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکو فایی ایران اسلامی همیشه پیروز مسا لت دارم وبرای آقای نور آذر توفیقات بیشتر در سنگر دیگر آرزومندم

#2 Comment By دانشجو On 2015/09/12 @ 6:55 ق.ظ

با سلام آخه این چه مسخره بازی هست مگه آقای دکتر نوراذر چش بود که بیخودی ایشونو برداشتن