امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 13th, 2015 11:56 | کد خبر : 12648 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ایوب سرافراز سرپرست دانشگاه آزاد بیله سوار شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی، ایوب سرافراز به سمت سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار منصوب شد.

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز، علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در این مراسم گفت: کار بزرگ و شاخص دوره سرپرستی قبلی دانشگاه آزاد، عدم بکارگیری نیروی کار مازاد بود که به خوبی از سوی سرپرستی مدیریت شد.
وی گفت: هیچ گونه مشکلی در دوره مسئولیت و سرپرستی قبلی این دانشگاه مشاهده نشد و همه عوامل و مسئولین دانشگاه به نحو احسن به وظایف خود عمل کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل اظهار کرد: هر دانشگاهی که وابسته به دانشجو باشد با مشکل مواجه خواهد شد و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و وابستگی دانشگاه را به دانشجو کم کرد.
وی از نظارت بیشتر بر واحد های شهرستانی خبر داد و افزود: رئیس واحد باید با تدبیر بوده و با مدیریت خود در جهت پیشرفت دانشگاه از افراد متخصص شهرستانی بهره مند شود.
وی در مورد نحوه تبدیل حکم سرپرستی به ریاست نیز گفت: سرپرستی باید در بحث برنامه های هشتگانه ابلاغی عملکرد مناسبی داشته باشد و در غیر این صورت حکم سرپرستی تبدیل به ریاست نخواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار گفت: باید از ظرفیت های بالقوه موجود در شهرستان به نحو احسن بهره مند شد و با بررسی بیشتر نقاط ضعف را یافته و با برنامه ریزی در صدد پر کردن خلاهای موجود بر امد.

وی دانشگاه را فضای حقیقی دانست و افزود : برنامه و مراسمات معارفه مشکلات را حل نمی کند و باید از ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به نفوذ شبکه های اجتماعی در بین جوانان از مسئولین دانشگاهی خواست تا با زبان دین و علم مقابل شبکه های اجتماعی ایستادگی کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی (روزنامه نگار)

برادرعزیز و خوبم جناب آقای دکتر سرافراز انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان مرزی بیله سوار مغان که بیانگر تعهد ، کارآمدی ، لیاقت و شایستگی های بر جسته آن برادر گرامی حکایت دارد یقینا با بهره گیری از تجارب ارزنده خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان مرزی پارس آباد مغان و استفاده از نظر فرهیختگان و نخبگان در پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی این منطقه استراتژیک ، و رفع نیازهای دانشجویان در رشته های مختلف موفق و سر بلند باشید . از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سر شار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکو فایی ایران اسلامی همیشه پیروز مسا لت دارم وبرای آقای نور آذر توفیقات بیشتر در سنگر دیگر آرزومندم

دانشجو

با سلام آخه این چه مسخره بازی هست مگه آقای دکتر نوراذر چش بود که بیخودی ایشونو برداشتن