امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 8th, 2018 2:38 | کد خبر : 22921 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ایمنی راه های پارس آباد ارتقا می یابد

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ارتقای ایمنی جاده های شهرستان پارس آباد مغان ضروری بوده و باید در اولویت اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.

به گزارش مغانه آنلاین، حیدر مطاعی روز یکشنبه در بازدید از جاده های فرعی و اصلی پارس آباد افزود: طرح در دست اجرای چهار بانده کردن مسیر پارس آباد – سربند به عنوان یکی از طرح های ملی مهم، باید با شتاب بیشتری انجام شود.
وی با تاکید بر ادامه عملیات بهسازی و آسفالت راه فرعی محمود آباد طالقانی – عنبرلو تازه کند و ضرورت تعریض پل عنبرلو گفت: کار نگهداری از راه های ارتباطی روستایی از حدود یک سال قبل به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور واگذار شده است.
به گفته وی، هم اکنون طرح های نیمه تمام زیادی در مجموعه کاری سازمان راهداری وجود دارد که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد تحول اساسی در این حوزه خواهیم بود.
او با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۱۲۰هزار کیلومتر از بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و شریانی موجود در کشور، راه روستایی است، ادامه داد: نگهداری و توسعه راه های روستایی کمک زیادی به افزایش تولید و رونق کسب و کار روستایی و در نهایت پیشرفت و آبادانی کشور می کند.
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای نیز گفت: توسعه جاده های پارس آباد بویژه مسیر پارس آباد – اردبیل از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.
شکور پورحسین با بیان اینکه، یکی از مهم ترین شاخصه های توسعه یافتگی وجود راه های ایمن و مناسب است گفت: توسعه و ایمن سازی جاده ها تاثیر زیادی بر رونق سایر حوزه ها و بخش ها و جلب رضایت مردم دارد.
فرماندار پارس آباد مغان هم گفت: جاده های این شهرستان به علت نا ایمن و نامناسب بودن به قتلگاه تبدیل شده به طوری که افزون بر ۷۰ درصد تصادفات منجر به فوت در جاده های حوزه استحفاظی پارس آباد رخ می دهد.
علی علایی بر ضرورت چهار بانده کردن جاده پارس آباد – مشگین شهر تاکید و بیان کرد: تحقق این مهم به عنوان یکی از خواسته ها و نیازهای اساسی مردم منطقه، باعث کاهش چشمگیر میزان تصادفات جاده ای و پیشرفت و توسعه این شهرستان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات