- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ایرج بیگدلو: برای حضور در انتخابات مجلس دهم هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام

ایرج بیگدلو در گفت و گو با مغانه، احتمال نامزد شدنش در انتخابات را رد نکرد و افزود: افراد زیادی از اقشار مختلف جامعه از جمله نخبگان، فرهیختگان و تحصیل کردگان منطقه پارس آباد و بیله سوار از طریق تماس تلفنی و شبکه های مجازی و اجتماعی از بنده برای ورود به عرصه انتخابات دعوت کرده اند که به زودی نظرم را در این خصوص اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه محبت و خوبی ، صداقت و نجابت و لطف و ادب پارس آبادی ها مرا شیفته مردم این دیار فرهنگ پرور کرده است ادامه داد: بنا به دعوت جمعی از قشرهای مختلف مردم پارس آباد، در اواسط خرداد جاری با حضور در منطقه و بین مردم خون گرم و مهمان نواز این دیار همیشه سرافراز ، نظر قطعی خود را در خصوص شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات آتی اعلام خواهم کرد.

معاون استاندار اسبق اردبیل، با اشاره به حساسیت و اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تاثیر آن در تحول و رشد و بالندگی منطقه اظهار کرد: پارس آباد و بیله سوار مغان برای پیشرفت و توسعه همه جانبه از ظرفیت ها و استعدادهای خوبی برخوردارند لذا انتخاب فرد اصلح و توانمند فارغ از تعصبات طایفه ای و عشیره ای به عنوان نماینده مجلس می تواند در جهش و رشد اقتصادی و صنعتی و رساندن این دو شهرستان به جایگاه واقعی شان نقش اساسی ایفا کند.

ایرج بیگدلو دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران و فوق لیسانس مدیریت شهری از دانشگاه تهران است.

از اهم سوابق کاری و اجرایی و مسوولیت های وی می توان به فرماندار پارس آباد، فرماندار شهرستان پردیس استان تهران، معاون عمرانی استاندار اردبیل در دولت قبلی، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار استان تهران،عضو کمیسیون مغایریت های غیراساسی استانداری تهران، مشاور قطار شهری (مترو) کرج، رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، عضو انجمن بتن ایران و نیز عضو سازمان نظام مهندسی اشاره کرد.

25 Comments (Open | Close)

25 Comments To "ایرج بیگدلو: برای حضور در انتخابات مجلس دهم هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام"

#1 Comment By م- ر On 2015/05/23 @ 5:06 ق.ظ

اگر مردم بیله سوار و پارس آباد خواهان توسعه و پیشرفت و آبادانی این مناطق هستند باید به بیگدلو رای بدهند و این مرد توانمند و متعهد را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند.

#2 Comment By رسولی On 2015/05/23 @ 5:08 ق.ظ

اگر می خواهیم به سنت ناپسند طایفه گرایی و قوم و قبیله سالاری پایان دهیم باید به ایرج بیگدلو که از هر جهت فرد لایق و توانمند و اصلح است رای بدهیم و اورا به مجلس بفرستیم.

#3 Comment By یاسر بهرو On 2015/05/23 @ 5:12 ق.ظ

فقط ایرج بیگدلو می تواند حق و حقوق از دست رفته و ضایع شده ما را استیفا و احقاق کند. زمانی که معاون استاندار اردبیل بود من در چندین جلسه او شرکت کردم یک نیروی فوق العاده توانمندی است. نظرات و دیدگاهش همیشه راهگشا بود. به اعتقاد بنده لیاقت وزیر شدن هم دارد.

#4 Comment By یوسف صادق On 2015/05/23 @ 5:16 ق.ظ

پارس آباد و بیله سوار به چنین فردی نیاز مبرم دارد.

#5 Comment By بابک آدیگوزلی On 2015/05/23 @ 6:50 ق.ظ

با سلام و عرض و ادب. پیشاپیش مقدمتان را گرامی میداریم و باعث افتخاره نماینده ای مثل شما داشته باشیم. باجان و دل در خدمت هستیم.

#6 Comment By رضاامیرپور On 2015/05/23 @ 6:59 ق.ظ

دوستان عجله نکنید همه کاندیداها قبل از انتخابات حرفهای خوب خوب میزنند و مهربانتر میشوند مگه یادتون رفته برومند رو به استوره ای برای مغان تبدیل کرده بودند اون موقع ما زیاد تو این مسائل سررشته نداشتیم و سر در نمیاوردیم خیلی با شجاعت و ابهت حرف میزد و عملکرد نمایندگاه ادوار گذشته را به باد انتقاد میگرفت و خود را از همه توانمند تر و پرقدرت تر میدانست اما فارغ از اینکه او همان برومند سابق بود که مردم مغان با تمام ذوق و شوق و صداقت به او رای داده بودند و انگار یادشون رفته بود که چه ها به خاطر اعمال نسنجیده او بر سر مغان آمد ودیدیم که دوباره اشتباه کردیم و همان مسئله مجددا تکرار شد در آن زمان حتی یک نفر از ایشان نپرسید آخه عزیز دلم این حرفایی که شما میزنی اصلا جزو وظایف و اختیارات نماینده نیست چرا به مردم دروغ میگویی،آنهایی که هم که میدانستند لام تا کام سخن نگفتند و ترجیج دادند سکوت اختیار کنند البته بنده سوابق آقای بیگدیلو را به دقت مطالعه کردم و هیچ نقطه ضعف ویا کم و کاستی در عملکرد ایشان ندیدم اما بهتر است تا سخنان و راهکارهای کسی را ندیدیم و مورد نقد و بررسی قرار نگرفته قضاوت نکنیم و احساساتی و از روی چشم و هم چشمی تصمیم گیری نکنیم تازه حالا فیلتر های متعدد اطلاعات و استانداری و شورای نگهبان و وزارت کشور هم مونده و مشخص نیست کی بتونه صلاحیت بگیره و کی نتونه ،پس بهتره منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.
امیدوارم هر اتفاقی که موجب میشه مغان را در عرصه توسعه و پیشرفت قرار بده همان اتفاق بیفته

#7 Comment By ناشناس On 2015/05/23 @ 7:54 ق.ظ

بلی باید به سنت ناپسند طایفه گرایی پایان داد تا کی افراد نابالغ و بیسواد به مجلس بفرستیم آقای ایرج بیگدلو مرد عمل است تا تبلیغ خداکنه بیاد.

#8 Comment By خدابخش زارعی On 2015/05/23 @ 9:17 ق.ظ

با عرض سلام خدمت برادر گرامی جناب آقای بیگدیلو امیدوارم همه ی جوانب را بسنجید چون این منطقه برای انتخابات معیارهای خاصی را میطلبد موفق و موئد باشید

#9 Comment By فرهنگی On 2015/05/23 @ 1:48 ب.ظ

اقای بیگدلو در پارس اباد کسی پیروز انتخابات می شود که اصلاح طلبی در خون اش جاری باشد ویا نزدیک وبه دولت روحانی باشد چون در این شهر ۹۰ در صد مرد م به روحانی رای دادند ان هم در زیر سایه اقایان ( هاشمی خاتمی موسوی ) شما که اصوگرا هستی مردم مجلس اصوگرایا را دیداندکه در مقابل اختلاص های میلیاردی در دولت احمدی نژاد و به قانون عمل نکردن دولت سکوت کرداند وبه وزرای روحانی با در نظر گرفتن منافع شخصی حزبی تذکر دادند و در بحث مذاکرات هسته ای چه فشار های نمایندگان دلواپس به دولت وارد کرداند ان هم از روی غرض ورزی های سیاسی من به حناب عالی توصیه می کنیم از حوزه انتخابیه پارس اباد شر کت نفر مایید چون احتمال شکست جناب عالی بیشتر است ودر شهر خود کاندید ا شوید

#10 Comment By محمد علی On 2015/05/23 @ 6:06 ب.ظ

آقای فرهنگی این یافته علمی و سیاسی را به تنهایی بدست آوردید یا مشاورانی هم داشته اید ؟ مثلا طایفه اجیرلو سپه ، طایفه گیگلو فهیمی ، بیله سوار رعنایی ، طایفه های هومونلو و بیگدیلو تابش و درویشی و قره داغی ها رجب پناهی را بی خیال میشوند و همشون به آقای مثلا کیومرث کمالی که مورد حمایت دولت هستند رای میدهند ؟ آقای فرهنگی باور کن من هر چه قدر به مخ معیوب خود فشار می آورم نمی توانم تحلیل شما را بپذیرم . شرمنده اگر خاطر شما را ازردم .

#11 Comment By میررحیم لطیفی On 2015/05/23 @ 8:35 ب.ظ

با سلام خدمت مرد عمل جناب بیگدلو انشالله در هر جایگاه ایران که هستید موفق باشید مطمعنا شهرمان به مردی جسور و جانسوزی مثل شما نیاز دارد وقطعا نامزدی شما موجب خشنودی اهالی باتجربه و ظلم دیده پارسااباد مغان خواهد شد.انشالله نظرتان به شهر مظلوم و غریب مان عوض نشده باشد.باکمال شوق در انتظار مردی جانسوز چون شما خواهیم بود.

#12 Comment By رضا On 2015/05/23 @ 8:37 ب.ظ

مردم شریف مغان به شما نیاز دارن جناب اقای بیگدلو

#13 Comment By شهروند On 2015/05/23 @ 8:57 ب.ظ

بیگدیلو چان ، خوب بشنو تا تورا با یکی از رفتارهای انتخاباتی مردم شهرم آشنا کنم ، اینها که به شما بیا بیا میگن کسانی هستند که آقایان بهنام آزاد و صفرپور را نیز به عرصه آوردند وپشتش رو خالی کردند. تعجب نکن ، اینها قادر نیستند حتی آراء خانواده شان را هم برای شما جلب و جذب کنند. لذا با طناب این جماعت خودت را در جاه نینداز.

#14 Comment By دلسوزمغان On 2015/05/24 @ 3:22 ق.ظ

باسلام،بندخ هم عقیده با جناب رضا امیرپور هستم چرا که حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی فاکتورهایی را می خواهد که هیچ کدوم از نمایندگان ادوار کذشته مجلس شورای اسلامی نداشتند چرا که یکی از فاکتور های نمایندگی مجلس حضور موثر در مجلس واعاده حیثیت از منافع مردم ومنطقه مغان می باشد به نظر تک تک شما عزیزان کدم از نماینده های محترم به این موارد توجه نمودن…پس بیاید در انتخابات آتی به سوابق فعلی نمایندگان بیشتر توجه نماییم تا منطقه آبادتری را به امید خدای متعال مشاهد کنیم…قدرت هر کاندیدی ازنظرت سمت کشوری و سوابق و مدرک بالا بهترین امتیاز ممکن میتواند به دفاع از حقوق مردم در صحن علنی مجلس باشد.حقوقی که خیلی وقتهاست به دست فراموشی سپرده شده است..به امید داشتن منطقه مغان سرافراز در آینده ….در پایان عرایض خودم سوم خرداد رو ز آزادسازی خرمشهر را به ملت شریف ایران تبریک وتهنیت عرض می کنم..

#15 Comment By ناشناس On 2015/05/24 @ 3:45 ق.ظ

یک حسی بهم میگه ایرج بیگدلو نماینده می شه.هر چند خیلی ها تلاس دارند نگزارند همچون فرمانداری . اخر سخن حق تلخ است و آقای بیگدلو سخن حق را میگوید.
در دوران فرمانداری نشان داد مرد عمل هست و توسعه پارس آباد را باور دارد نه فقط قبول. به نظرم هر کس باور و ایمان به کاری داشته باشه موفق میشه.
نظر شما چیه؟

#16 Comment By عباس On 2015/05/24 @ 4:32 ق.ظ

من تعجب می کنم این آقای بیگدلو مدت مسئولیتش تو پردیس و شهریار و ملارد و اردبیل طولانی تر از مغان بوده، چطور میشه که ایشون فقط مغان رو برای کاندیدا شدن انتخاب می کنه؟؟؟ خیال می کنه مردم مغان از دیگران ساده ترن؟؟؟
من که فکر می کنم اشتباه می کنه. ایشالا بیاد و مردم با رای شون جوابشو می دن.

#17 Comment By دلسوزمغان On 2015/05/24 @ 8:05 ق.ظ

جناب بیگدلو عزیز انتخابات در منطقه مغان شرایط خود را دارد که در ادوار گذشته نمایندگان بومی نتوانسته اند با خواسته های مردم منطقه کنار بیایند .علت اینکه خواسته اصلی مردم مغان شخصی هست نه دسته جمعی……امیدوارم جناب بیگلدلو عزیز پست فرمانداری یک شهر را با نماینده شهرهای پارس آباد وبیله سوار واصلاندوز اشتباه نگیرید و ازقبل نسبت به این قضیه بسیار مهم بیشتر فکرکنید تا تبعات سنگینی برای منطقه مغان نداشته نباشد…درست که خاک ایران متعلق به تمام ایران هست و هر شخصی که به عشق خدمت به مردم ومنطقه مغان بیاید برای مردم مغان قابل احترام هست اما چون انتخابات منطقه مغان بر اساس شایسته سالاری نیست بلکه بر احساسات فامیلی وتعصبات طایفه ای استوار است….. امید دارم مردم مغان در انتخابات آتی با تکیه بر شایسته سالاری برای اولین در طول تاریخ انتخابات مغان فقط به فکر توسعه مغان بوده و به فردی لایق در شان نام ودرآمد مغان رای بدهندانشالله…به امید روزی که نام مغان آوازه شهرهای ایران باشد که این با همت مردم ومسئولان دلسوز دور از دسترس نخواهد بود…..

#18 Comment By استاد دانشگاه On 2015/05/24 @ 2:10 ب.ظ

اقای زارعی جناب عالی می فرمایید ترمز اصلاحات در ۸۸ کشیدشد پس این را هم بدان مردم ایران به نام خاتمی موسوی و هاشمی به روحانی رای دادند ( دولت روحانی دولت دوم اصلاحات است)اگر قرا بر این باشد که ترمز اصلاحات کشیده شد ترمز اصوگرایان هم با اختلاس های میلیاردی معاون اول احمدی نژاده و اختلاس در تامین اجتمامی وپدیده شاندیز در مشهد و سایراختلاس ها در استان ها وشهرستان ها در مسکن مهرو… نمونه دیگر در شهردار پارس اباد چند روز پیش اتفاق افتاد باید اصوگرایان از صحنه سیاست بر کنار شوند ودر ضمن یک عده از اصوگریان از فتنه ۸۸ به عنوان ابزاز استفاد ه کردهاند تا به اهداف شوم سیاسی خود برسند این را همه مردم ایران می داند

#19 Comment By فرهنگی On 2015/05/24 @ 2:45 ب.ظ

اقای محمد علی مردم مغان بیدار شداند در هر خانه حداقل یک لیسانس و فوق لیسانس هست مردم ازطریق رسانه ملی وماهواره و فضای مجازی می بیند که کدام حزب عملکرد مثبت ومنفی دارد و بر حسب در یافتی خود کاندیدای مورد نظر را انتخاب خواهند کرد من نمی گوییم تمام مردم پارس اباد این کار را خواهند کرد نه بردارجان یک عده ا از افراد جامعه از این طریق کاندیدای مورد نظر را انتخاب خواهند کرد و ودر انتخابات سال ۹۴ خواهید دید که این حرکت تبدیل به یک فرهنگ شده ولطفا به شعور طایفه ها تهمت نزن حرف خودت را بگو من هم خودم از طایفه اجیرلو می باشم

#20 Comment By شهروند On 2015/05/24 @ 5:57 ب.ظ

آقای بیگدیلو : من شرح بلاغت با تو بگفتم خواه پند گیر خواه ملال. اینجا فقط طایفه بازی جواب می دهد> کسائی که امروز ضد طایفه جلوه میکنند فردا در نزدیکی ایام انتخابات خود مبلغ طایفه بازی خواهند بود و شما در میدان تنها خواهید ماند همچون : زاهد – صفرپوز — آزاد.

#21 Comment By دوست قلبی دوست قلبی On 2015/05/29 @ 8:15 ق.ظ

زنده باد مهندس بیگدلو زنده باد مهندس بیگدلو زنده باد مهندس بیگدلو(غیرتمند و توانمند، محکم و استوار)؛ برادر بزرگوار: مردم شهرستان پارس آباد مغان برای همیشه قدردان خدمات ارزشمند و غیرتمندانه تان هستند، که در آن مدت زمان محدود، اما با همت الهی نامحدود خود، علی رغم فشارها و کارشکنی های برخی از خدا بی خبرها، توانستید اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگاری را در این شهرستان بر جای بگذارید، که باعث شدید مردم این منطقه لذت طعم یک فرماندار واقعی جهادی و انقلابی را بچشند، سرور بزرگوار همه مومنان و عدالت طلبان و خصوصاً دلسوزان انقلاب اسلامی، در منطقه عاشقانه دوستتان دارند و در صورت کاندیداتوری دوره دهم مجلس شورای اسلامی با جان و دل از شما حمایت و پشتیبانی خواهند کرد. اگر خودتان صلاح بدانید، بنده نیز شخصاً از حضرتعالی دعوت می کنم حتماً در این دوره از حوزه انتخابیه شهرستان بیله سوار و پارس آباد مغان کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشید. که انشاالله به لطف خدا و با دعای خیر مردم منطقه حتماً موفق خواهید شد. انشاالله…….

#22 Comment By ضد استکبار ضد استکبار On 2015/05/30 @ 5:18 ق.ظ

جناب آقای فرهنگی!!! شما چطور فرهنگی هستید؟!!! به بچه های مردم هم اینطور درس می دهید؟!!! شاید هم این دفعه کسانی در انتخابات پیروز خواهد شد که از اصلاح طلبان دروری کند و کاسه کوزه های منافقان و فتنه گران را در هم بشکند، اصلاح طلبان روی تخلفات همدیگر را می پوشانند اما اصولگرایان حتی از کوچکترین تخلفات نزدیکان خود نمی گذرند و بطور صریح و آشکارا در مورد مشکلات پیش آمده بین همدیگر، انتقاد می کنند و تأکید دارند که ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم، حالا کسانیکه از اصلاح طلبی دم می زنند، بگویند که این اصلاح طلبان چه گلی بر سر این نظام و انقلاب اسلامی زده اند، آیا در دوره های اصلاحات همه چیز گل بلبل بود و هست؟! نه خیر بلکه افتزاح بوده است، آنان روی آتش را با خاکستر می پوشانند، لذا اگر چنانچه کسی در این خاکستر دست فرو کند دستش می سوزد، مردم عاشورایی این مرز بوم همه چیز را خوب می دانند که در فتنه ۸۸ برخی از اصلاح طلبان، چه با پشتیبانی شان و چه با سکوت شان، چه مشکلاتی و بلایی را برای این نظام و مردم به بار آوردند و چه خون دلهایی رهبرعزیزمان از دست اینها خورد… / تفکر و منش اصلاح طلبان، تفکر و منش سرمایه داری است و بلایی که به جان این مملکت اسلامی افتاده ریشه در همین تفکر سرمایه داری غربی دارد، که این تفکر در دوران به اصطلاح سازندگی(نه سازندگی، بلکه سوزندگی) آقای رفسنجانی، در بدنه این مملکت اسلامی ما رسوخ پیدا کرد و هنوز هم گریبانگیر این مملکت و مردم شده است، برخی از آقایان وا داده و خود باخته غرب، عقاید و باورهای دینی و اسلامی خود را فراموش کرده و یا کنار گذاشته اند، می خواهند مملکت اسلامی را با تفکر غربی اداره کنند، در حالیکه که نمی توان مملکت اسلامی را با تفکر کافران غربی اداره کرد، تنها راه چاره و نجات این مملکت جاری کردن احکام الهی و عمل به حدود شرعی و اسلامی است، نمی دانم اصلاح طلبان چقدر این مسأله را قبول دارند!!! آقایان اصلاح طلب بدانند که اختلاس های کلان، همه اش ریشه در دوران رفسنجانی و خاتمی دارد، از شهرام جزایری گرفته تا مه آفرید و بابک زنجانی همه اش دست پرورده رفسنجانی و خاتمی است، این همه کارهای کلان یک شبه اتفاق نمی افتد، اتفاقاً این دولت اصولگرا بود که اکثریت این اختلاس ها را رو کرد و با آنان مقابله و مبارزه کرد، آنانهایی که به دولت اصولگرای عدالت طلب اینقدر تهمت های الکی می زنند، همه شان اربابان زر و زور هستند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد، دست آنان را از تاراج بیت المال و زورگویی به مردم از ته قطع کرد، حالا این دست بریده هاست که از شدت همین زخمها، هر از گاهی هذیان می گویند، و مهر و محبتی که جناب آقای دکتر احمدی نژاد در دلهای مردم، خصوصاً مستضعفین بوجود آورد، هرگز از دل این مردم بیرون نخواهد رفت، حتی این آقایان با تعویض نام و از بین بردن آثار طرحهایی که جناب آقای دکتر احمدی نژاد، نام آن را “مهر” گذاشته است، بازهم نمی توانند آثار آن را از دل مردم قدر شناس ایران بیرون کنند، که از جمله: مسکن مهر و صندوق مهر امام رضا(ع)، که بجای مسکن مهر “مسکن اجتماعی” را مطرح کردند، بجایی نرسید و در حد شعار ماند، لابد بجای صندوق مهر امام رضا(ع) هم می خواهند “صندوق اجتماعی” را مطرح کنند!!! آقای فرهنگی اینقدر سطی نگر نباشید و فقط کف روی آب اصلاح طلبان را نبینید، بلکه یک سری هم به زیر آب آنان بزنید، ببینید که در زیر آب چه خبرها و چه چیزهایی است!!! البته اگر غواص ماهری باشید و گرنه ممکن است در اولین لحظه خفه شده و غرق شوید، چرا که یکی از روشهای اصلاح طلبان ظاهر آرایی است که به ظاهر مردم عادی در کوتاه مدت از آن خوششان بیاید!!! اما بعداً مثل آن آقا دزده!!! که ازش می پرسند چی کار می کنید؟ می گوید دارم ویلون می زنم، می پرسند چرا صداش در نمی آید؟ در جواب می گوید: صدایش فردا در می آید!!! حالا اصلاح طلبان می گویند برای شادی مردم ویلون می زنیم، اما فردا صدایش جور دیگری… ناجور در می آید!!!، وزیر ارشادشان (مهاجرانی) می رود آن سوی مرزها وطن فروشی می کند، وکیل شان( نورالدین پیرموذن) همینطور…! و خیلی از سیاستمداران سیاست بازشان، که دست شان در فتنه ۸۸ رو شد… تا جایی که مثل یزیدیان به عزاداران حسینی هم رحم نکردند به آنان حمله ور شدند، آقای فرهنگی!!! اصولگرایان هیچوقت در برابر جناب آقای دکتر احمدی نژاد سکوت نکردند، علی رغم خدمات ارزنده جناب آقای دکتر احمدی نژاد، خصوصاً در خدمت به مستضعفین، مسکن روستایی، کارهایی عمرانی بیش از حد، مسکن مهر و بریدن دست زیاده خواهان از بیت المال و هزاران خدمات ارزنده دیگر از جمله حضور هیأت دولت در تمامی نقاط کشور و شنیدن درد دلهای مردم و مشاهده مشکلاتشان از نزدیک، بازهم نمایندگان اصولگرا و سایر سیاستمداران اصولگرا در کوچکترین مسأله ای که در دولت وی کمی دور از آرمان های انقلاب اسلامی بوجود می آمد، به وی تذکر می دادند و از ایشان انتقاد صریحی می کردند، آقای فرهنگی!!! اینقدر دم از رسانه و فضای مجازی و خصوصاً ماهواره(ماهواره نه بلکه چاه واره) نزنید کسی که با ظاهر آرایی چنین چیزهایی رأی بدهد، مطمئناً در چاه می افتد، اما کسانی نجات می یابند که تمامی حقایق را لمس کرده، آثارش را ملاحظه و تجزیه و تحلیل کرده، بعد انتخاب کند، مگر حزب شما چه کرده که می گویید: «کسی پیروز انتخابات می شود که اصلاح طلبی در خون اش جاری باشد و یا نزدیک و به دولت روحانی باشد چون در این شهر ۹۰ در صد مرد م به روحانی رای دادند ان هم در زیر سایه آقایان ( هاشمی خاتمی موسوی) »، ضمناً پیروز واقعی کسی است که خون الهی در رگهایش جاری باشد و سایه خدا امن ترین سایه هاست، کسانیکه مثل ۳ تا از آقایان شما، خودشان در زیر آفتاب سوزان عدالت طلبان و عدالت خواهان می سوزند و تاب تحمل عدالت خواهی را ندارند و از سوزش خود هذیان می گویند، آیا می توانند، سایه امنی برای کسی باشند؟!!! این آقایان سایه بان خوبی برای رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی نیستند، چرا که سایه بان آنان خیلی وقت پیش زیر آفتاب سوزان عدالت دولت اصولگرا سوخته است، مردم خودشان به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی رأی داده اند و به کسی وابسته نیستند، ممکن است در دور بعد به شخص مقابل و مخالف وی رأی بدهند، پس اعتراف می کنید که چهار نفری از مردم رأی گرفتند، همین است که آقای روحانی بعلت وابستگی به این سه نفر نمی توانند درست تصمیم بگیرد، نمونه اش عدم انتخاب رئیس ۳۵ دانشگاه بزرگ دولتی از جمله دانشگاه مادر کشور، همین دانشگاه تهران بدون رئیس مانده وتوسط سرپرست اداره می شود!!! و وزارتخانه ها و مراکز دیگر… چه وضعیتی در سهم خواهی دارد بحث در این مورد فراوان است، همین جاست که امام خمینی(ره) چه زیبا و دوراندیشدانه فرمودند:«وابسته اسیر است». روحانی بیچاره را آنقدر دو دل کرده اند که نمی توانند بگویند، اصولگراست یا اصلاح طلب!!!. آقای فرهنگی!!! اگر با مسائل دینی کمی آشنایی داشته باشید، دلواپسی یکی از دستورات دینی ماست، که وقتی می بینیم به اعتقادات و باورهایمان لطمه می خورد، دست آوردهای فرزندان و دانشمندان هسته ای کشورمان، که حاصل خون دل خوردن های آنان می باشد و تا جایی که چندین دانشمند بسیجی هسته ای کشورمان را، دشمنان کوردل در این راه شهید کردند، چشم آرمیتا و علیرضا را منتظر و گریان گذاشتند، حتماً برای دلسوزان این نظام دلواپسی ایجاد می شود، که یه وقت این همه دست آورد دشمن کور کن، با کوتاهی یا قصور و یا به هر عللی از دست نرود، آقای فرهنگی!!! شما خودتان اصلاً در زندگی تان دلواپس نشده اید؟!!! حتماً بخاطر منافع و دست آوردهای خود دلواپس شده اید، این دلواپسی ها هم از آن دلواپسی هاست. آقای فرهنگی!!! این آقایانی که در روی دست آوردهای هسته ای اینقدر مانور و زور می دهند و ۶ کشور ابر قدرت دنیا(۱+۵) را بر سر میز مذاکره کشانده است، همین دستاورد و قدرت هسته ای کشور عزیز ماست که در دولت اصولگرای جناب آقای دکتر احمدی نژاد بدست آمده است. آقای فرهنگی!!! بنده اصالتآً عضو کوچکی از طایفه بزرگ اجیرلو هستم، لذا من مطمئن هستم که شما از طایفه اجیرلو نیستید، اگر هم باشید فقط اسمش را به یدک می کشید و یا وصله اجیرلو شده اید، با آبروی این طایفه بزرگ و ریشه ای اینچنین بازی نکنید، چرا که یک اجیرلوی اصیل مثل شما فکر نمی کند بلکه غیرتمندانه تر از شما فکر می کند، چرا که طایفه بزرگ اجیرلو در انتخابات مجلس هشتم نسبتاً از آقای سپه حمایت کردند، بعد از مشاهده ضعف عملکردش، در انتخابات مجلس نهم از وی حمایت نکردند، چرا که اکثریت مردم طایفه اجیرلو فرا طایفه ای فکر می کنند، ضمناً آقای سپه اصالتاً از طایفه اجیرلو نیست، بلکه در سالهای قبل پدر بزرگشان از روستای “شکرآب” گرمی اومدند بین طایفه اجیرلو ساکن شده، و با اجیرلوها فامیل سببی شده اند، که مادر ایشان اصالتاً از طایفه اجیرلو است، البته جناب آقای سپه خودش به تنهایی، منهای برخی اطافیانش، نسبت به برخی نمایندگان قبلی و خصوصاً نماینده فعلی، نسبتاً آدم خوبی است، اما برای نماینده بودنش مردم خوب قضاوت می کنند. ضمناً بنده حقیر همه طوایف را از صمیم قلب دوست دارم و از قدیم به زبان آذری گفتند:« ائلین اُو طرف بو طرفی اولماز) یعنی همه طایفه های عشایری، که یک ائل عشایری می باشد، باهم یکی است و اسم طایفه و تیره فقط برای شناسایی است. و بقول الله سبحانه وتعالى فی سوره الحجرات: یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاکُم مِّن ذَکَرٍ وَأُنثَى وَجَعَلْنَاکُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ. صدق الله العظیم {الحجرات:۱۳}
ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!

اما آقا عباس؛ کمی عباس گونه فکر کنید حیفم می آید که اسمتان عباس است!!! آیا حضرت عباس(ع) برادرش حضرت امام حسین(ع) را به خاطر برادر بودنش انتخاب کردند یا بخاطر ولایتش؟!!! مردم پارس آباد مغان اصلاً هم ساده نیستند، بلکه صادق هستند، و از روی صداقت اعتماد می کنند، لذا هرکسی صادقانه به مردم ما خدمت کنند ما ایشان را از خودمان می دانیم، تا وقتی که عکسش ثابت شود، آنوقت برای همیشه ایشان را کنار می گذاریم، اگر کسی از لحاظ قوم و خویش بودن نزدیک ترین شخص به مردم باشد، اما به جای خدمت برای مردم خائنانه خیانت کند ایشان در حقیقت دور ترین کس به مردم است، ولی در مقابل اگر کسی از لحاظ قوم و خویشی، حتی دورترین شخص به مردم باشد، اما برای مردم خالصانه بیشترین خدمت را بکند، در حقیقت ایشان نزدیک ترین شخص به مردم است، نزدیکی حقیقی از قلبها سرچشمه می گیرد نه جسمها!!!، لذا کسی می تواند بیشترین خدمت را به مردم بکند خالصانه و از صمیم قلب به خدمت کردن برای مردم ایمان داشته باشد، که مردم شهرستان پارس آباد مغان این روحیه خدمات جهادی جناب آقای مهندس بیگدلو را در مسئولیت کوتاه، اما بسیار ارزشمند فرمانداری ایشان، از نزدیک مشاهده و آثارشان را دیدند، آقا عباس و آقای فرهنگی!!! محترمانه می گویم، شما کسی نیستید که در مورد این همه جماعت غیرتمند و دوستداران برادر غیرتمند و توانمندی همچون جناب آقای مهندس بیگدلو، این چنین نظر می دهید، مردم خودشان بهترین قاضی است و هرکسی هم از هر جای این سرزمین پهناور با آشنایی قبلی منطقه، تشخیص بدهد که برای خدمت به مردم این منطقه، توانایی و شایستگی لازم را در مسئولیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارد، ما با آغوشی باز به گرمی از ایشان استقبال می کنیم و قضاوت نهایی را به عموم مردم آزاد اندیش مردم منطقه واگذار می کنیم، حالا چه کسی بهتر از جناب آقای مهندس بیگدلوی عزیز؛ که در آن مدت زمان محدود، اما با همت الهی و نامحدود خود، در مسئولیت فرمانداری علی رغم کارشکنی های برخی از خدا بی خبرها، چه کارها و خدمات ارزشمندی بجای گذاشت، با این حال اگر مهندس بیگدلو بعنوان نماینده این مردم انتخاب شوند چه کارها و خدمات بسیار بزرگی برای این مردم انجام می دهند، و برای همیشه دست برخی زیاده خواهان (در دوره های مختلف که در اطراف نمایندگان سابق پرسه می زدند و در اطراف نماینده فعلی نیز پرسه هایی می زنند و طغیان می کنند، و یا با حمایت های نامتعارف و با اهداف از قبل تعیین شده، نمایندگان قبلی و فعلی را برای باج خواهی، مدیون خود می کنند) قطع خواهد شد و مردم صادق و قدرشناس شهرستانهای بیله سوار و پارس آباد مغان، لذت طعم یک نماینده خدمتگذار حقیقی را خواهند چشید. انشاالله…

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا ( سوره مبارکه اسراء آیه:۸۱) و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است

#23 Comment By شاهین فرحبود On 2015/12/25 @ 7:42 ب.ظ

دکتر ایرج بیگدلو شایسته ترین شخصی است که درشهرم پارس اباد شناختم.مردم باشعور پارس اباد بیایید تعصب های فامیلی را کنار بگذاریم و یکبار برای همیشه با انتخاب دکتر بیگدلو شهرمان را اباد کنیم..ایشان لحن بیان فوق العاده ای دارندشعور و هوش بالایی دارند ودرمجلس میتواننداز حق ما دفاع کنند..یا علی

#24 Comment By ناشناس On 2016/02/15 @ 11:04 ق.ظ

با عرض سلام خدمت تک تک عزیزان به نظر من در وضعیت مغان به شخصی همچون مهندس بیگدلو نیاز دارد تا حق حقوق مغان را بگیرد

#25 Comment By شهرزاد ع On 2016/02/21 @ 11:29 ق.ظ

فقط وفقط ایرج بیگدلو میتواندحق منطقه مارا بگیرد..شمارا بخدا بیایید وبا رای دادن به این شخص باسواد وکاربلد،شهرمان را ازمشکلات نجات دهیم..بنده بعنوان یک فرهنگی ازمخالفان ایشان بودم ولی درموردایرج بیگدلو تحقیق کردم ودیدم بهترومتخصص ترازاین آدم وجود ندارد..یا علی