- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

ایران اسلامی جزو هشت کشور قدرتمند دنیاست

به گزارش مغانه، حجت الاسلام سید سعید رشادی در اجتماع عظیم راهپیمایان افزود: با وجود تحریم ها، توطئه ها و شیطنت های دشمنان، ایران به پیشرفت های بزرگی در عرصه ها و زمینه های مختلف از جمله صنایع نظامی، هوا و فضا، فناوری هسته ای و علوم پزشکی نایل شده است.

وی اظهار کرد: طبق گزارش های کشورهای اروپایی و آمریکایی، کشور ایران در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، پشتیبانی مردم از نظام و ولایت، اتحاد و یکپارچگی مردم، حفاظت از دستاوردهای انقلاب، جزو برترین کشورهای جهان است.

وی با بیان اینکه ملت غیور و فهیم ایران حول محور قرآن و ولایت حرکت می کند، ادامه داد: کشورهای غربی و اروپایی معتقدند تنها راه تضعیف و شکست نظام اسلامی، ایجاد نفاق و اختلاف بین مردم و مسوولان و گسست وحدت و اتحاد ملی است.

وی با اعلام اینکه کشور ایران از نظر مادی و انسانی دارای پتانسیل ها و ذخایر ارزشمند و گرانبهایی است، اضافه کرد: قبل از انقلاب اسلامی، به رغم این ظرفیت ها و ذخایر، به واسطه غارت و چپاول و حضور بیگانگان، خیانت های رژیم ستمشاهی، ایران به یک کشور ضعیف و عقب مانده تبدیل شده بود.

وی بر ضرورت حفظ و دفاع از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: با وجود گذشت ۳۷سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و به رغم همه دسیسه ها و تهدیدها، تحمیل جنگ ۸ساله و تحریم ها، ملت عزیز ایران محکم و استوار در مسیر نورانی به حرکت خود ادامه می دهد.

رشادی بیان کرد:در حال حاضر ایران اسلامی به برکت این انقلاب و خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، بصیرت و آگاهی مردم در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.