- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

فرصت های سرمایه گذاری در پارس آبادمغان فراهم است

به گزارش مغانه، ‘محبوب حسینی’ روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی اقتصادی و تولیدی در پارس آباد افزود: هم اکنون ۶۰کارآفرین در بخش مرکزی پارس آباد در زمینه های مختلف اقتصادی مشغول تولید و فعالیت هستند و این تعداد کارآفرین و سرمایه گذار، برای حدود ۳۰۰نفر به صورت مستقیم و نزدیک سه هزار نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد کرده اند.
وی با بیان اینکه بروکراسی اداری خشک و دست و پاگیر، مانعی بزرگ بر سرراه سرمایه گذاری است، از روسای ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه خواست در تکریم کارآفرینان، رفع مشکلات تولیدکنندگان و ریشه کنی و حذف تشریفات زائد اداری اهتمام جدی داشته باشند.
وی همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی، امن ترین کشور منطقه برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های اقتصادی و اشتغالزایی است اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی علاوه بر بی نیاز کردن کشور و منطقه از واردات بسیاری از اقلام و کالاها، باعث اشتغالزایی و به تبع آن جلوگیری از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی می شود.
وی کارآفرینان را نخبگان اقتصادی جامعه دانست و اضافه کرد: حمایت واقعی از تولیدات و سرمایه گذاران داخلی نقش بسیار موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری و رشد و توسعه پایدار کشور دارد.
بخشدار مرکزی پارس آباد با اشاره به خدمات دولت در این منطقه تعداد روستاهای تابعه بخش مرکزی را ۲۶روستا ذکر کرد و افزود: هم اکنون طرح گازرسانی به پنج روستای فاقد گاز با ۴۵میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست که با تکمیل و بهره برداری از آنها میزان روستاهای گازدار بخش مرکزی به ۱۰۰درصد خواهد رسید.
در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان و کارآفرینان مشکلات و موانع سرمایه گذاری در منطقه را مطرح کردند که بخشدار پارس آباد برای پیگیری و رفع این موانع و مشکلات قول مساعد داد.

۸ ۲۱۸ ۸ ۲۱۹ ۸ ۲۲۰ ۸ ۲۲۱ ۸ ۲۲۷